גלבר ללסרי: ״גלה רחמים וחמלה על כ-250,000 תושבי העיר״

גלבר ללסרי: ״גלה רחמים וחמלה על כ-250,000 תושבי העיר״

חברת מועצת העיר הגב׳ הלן גלבר עדיין לא משלימה עם העובדה שמהלך ה-REWAY עבר מעל לראש חברי האופוזיציה ודעתם לא נשמעה לאורך כך התהליך. היום שיגרה הגב׳ גלבר מכתב לראש העיר ד״ר יחיאל בוא היא מבקשת לעצור את העבודות עד לכינוס דחוף של ישיבת מועצה שלא מן המניין שזומנה.

״אני קוראת לך אדוני ראש העיר יחיאל לסרי, גלה מנהיגות, גלה רחמים וחמלה על כ-250,000 תושבי העיר שסובלים מאז יום רביעי מפקקים עצומים, תסכול, נזק כספי, זיהום אוויר על פרויקט לא ברור אם הוא יהיה טוב לציבור בעוד שנתיים״ פותחת גלבר במכתבה.

גלבר ממשיכה וכותבת: ״נא עצור את התוכנית, תפתח את הצירים מחדש, תקיים דיון עם חברי מועצה ועם תושבי העיר על מנת לערוך סיעור מוחות על ידי משאל  לתושבי העיר וציבור הבוחרים באשר לתוכנית שכרגע נראה שהורסת את איכות חיי התושבים וגורמת להם נזק רב, תסכול, כעסים וממררת להם את החיים על תוכנית  שלא ברורה נחיצותה לעיר אשדוד. אדם ומנהיג נמדד באומץ לב ובהחלטות קשות וגם לחזור מהחלטה  על התוכנית ולעשות חשיבה מחדש  לאור התנגדותם הנחרצת של תושבי העיר תראה כמנהיגות.

pkak-pnimi

אני קוראת לך בשם 250,000 תושבים שהפכו בימים האחרונים לבני ערובה ושפני ניסיון בכבישים.  אני כולי מלאת צער שלא שיתפת את חברי המועצה ואף סירבת נחרצות בישיבה האחרונה להציג בפנינו ולדון עימנו בתוכנית הרת גורל זו שסימני שאלה רבים מרחפים עליה משפיעה על כל תושב  ותושב בעיר.

לסרי אני קוראת לך, כנס מידית ישיבה שלא מן המניין תציג את כלל התוכניות, (על אף התנגדותך להציג בפנינו את התוכנית), וכך נוכל לקיים דיון רציני, יסודי ומעמיק. אני בטוחה שנמצא פתרונות מתאימים יותר, כגון: הוספת קווי תחבורה ציבוריים, הגברת תדירות מופע האוטובוסים בתחנות, מתן עדיפות נסיעה לתחבורה ציבורית … וכך תתקבל התוצאה הרצויה ומבלי להגביל, לצמצם עורקי תחבורה וצירים ראשיים לרכבים פרטיים ומבלי לשנות את חיי התושבים הן בהווה והן בעתיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*