גלבר: אשדוד לא תהיה בני ברק, אבל גם לא תל אביב

גלבר: אשדוד לא תהיה בני ברק, אבל גם לא תל אביב

באיחור של 4 חודשים מתייחסת המועמדת לראשות העיר הגב׳ הלן גלבר לסוגיית הכפייה הדתית בעיר אשדוד. ״כל מה שמשרת את הציבור האשדודי צריך להיות פתוח בשבת. לציבור החילוני מותר ליהנות מהשבת כל אחד על פי דרכו.
יחד עם זאת, צריך להבין שאין לי שום עניין להפוך את העיר למוקד ארצי של פעילות בשבת.״

כך סיכמה גלבר את עמדתה לגבי עניין השבת בעיר אשדוד. ״לא אתן שאשדוד תהיה בני ברק או בית שמש אבל אשדוד גם לא תהיה תל אביב״ הוסיפה בפוסט שפרסמה בפייסבוק.

אין הסבר הגיוני להמתנה של 4 חודשים בשחרור העמדה שיכלה לתת לה הרבה נקודות בזמן המחאה, גלבר שבחרה בעמדה ממלכתית והססנית במהלך המאבק פינתה את הזירה לשמעון כצנלסון שעבר עם שקים ואסף את קולות המתנגדים.

גלבר שהבינה היום כי כוחה הפוטנציאלי נמצא בקהל החילוני שיחררה נייר עמדות ראשון בנושא השבת האשדודית שלה והצהירה: ״בקרוב אעמיק ואציג את כל עמדותי בנושא החיים המשותפים שלנו ובעוד חמישה חודשים בעזרתכם, אהיה ראש עיר של כולנו.״

האשדודים יקבלו כל מה שהם צריכים שבעה ימים בשבוע. כך מצהירה גלבר, ההצהרה קצת חסרת אחריות מעשית היות והרכב הקואליציה וחלוקת המנדטים רחוקה מלהיות ברורה, במידה והחרדים+ש״ס יהוו חלק מהקואליציה תתקשה גב׳ גלבר לעמוד בהבטחותיה, רצוי להוסיף כוכבית בהצהרות מפוצצות (*תלוי בהרכב הקואליציה) אחרת זו תהיה הבטחה ראשונה שאולי היא מאוד רוצה אך תתקשה מאוד לקיים.

יחד עם זאת, רגע לפני שנדע לעומק מה זה אומר ״לא בני ברק ולא תל אביב״ מתבהרת לנו סוף סוף דעתה של הלן גלבר בנושא השבת. כצנלסון כבר הצהיר על עמדותיו ובקרוב יעדכן את כולנו ראש העיר המכהן ד״ר לסרי על תכניותיו ל-5 השנים הבאות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*