גינות מעוצבות עם דשא סינטטי

גינות מעוצבות עם דשא סינטטי

מדינת ישראל כידוע סובלת ממחסור במים. ואם זאת, כולנו אוהבים את המראה הירוק, של מרבדי דשא פרוסים לפנינו. הילדים אוהבים לשחק על הדשא, והמבוגרים ליהנות מהירוק הירוק הזה. איך אפשר ליהנות מכל העולמות? גם חיסכון במים, גם מרבדי דשא ירוקים? נכון! בעזרת דשא סינטטי .

הדשא הסינטטי כבש בסערה את ארצנו. והוא הולך והופך לפופולארי יותר בגינות פרטיות, בגינות ציבוריות ובגני ילדים. ולא סתם. הדשא הסינטטי מאפשר לכל מי שרוצה מרבדי דשא ירוקים ומרהיבים, ללא צורך בתחזוקה שוטפת, ועם כל היתרונות של דשא, מקום לשבת עליו, לשחק בו, להתגלגל עם הילדים וכמובן הירוק בעיניים שאנחנו כל כך אוהבים.

דשא סינטטי לגינה מעוצבת

כאשר מעצבים גינה, צריך לעצב אותה בצורה החכמה ביותר, כך שהיא תמיד תראה ירוקה, ומתוחזקת, גם כאשר לנו אין זמן לתחזק אותה במהלך היום יום. מרבדי דשא סינטטי מאפשרים לתת לגינה מבנה מסודר, וירוק ובכך להפוך אותה למעוצבת וירוקה, וכמובן, עם פחות צורך לתחזוקה שוטפת של הגינה. הדשא הסינטטי מתאים לכל גינה והופך אותה למעוצבת וירוקה.

סוגים שונים של דשא סינטטי

ישנם בשוק מגוון סוגים של דשא סינטטי, החל מדשא גס, וזול, שמתאים לעיצוב של גינות שלא בשימוש, כמו עיצובים של אי תנועה. ועד לדשא סינטטי יקר, בכמה גוונים של ירוק וצהוב, בצפיפות גבוהה ובאורך גבוה שמשתלבים יחד לכדי מראה טבעי במיוחד. לגני ילדים וגינות שעשועים נעדיף את הדשא באורך הביניים ומסוג חזק ועמיד, ולגינה פרטית, את הדשא בעל המראה הטבעי ביותר. ככל שמראה הדשא יהיה טבעי יותר, כך הגינה שלנו תראה טבעית יותר, והמראה הכללי יהיה מסודר ומיוחד יותר. גינות מעוצבות עם דשא סינטטי איכותי, ייראו ירוקות, ומעוצבות לאורך שנים רבות. לכן, לא כדאי לוותר על קניית דשא איכותי וטבעי ככל הניתן.

עיצוב הדשא

התקנת הדשא הסינטטי נעשית על ידי אנשי מקצוע, על מנת לתת לדשא את המראה הטבעי ביותר האפשרי. את התקנת מרבדי הדשא מתקינים על מצע חצץ מיושר. לאחר ההתקנה, ניתן לעצב את שולי הדשא הסינטטי כך שייראה טבעי, ולשלב סביבו עצים, פרחים ושיחים על מנת לשוות לדשא ולגינה מראה אופנתי ומיוחד. אנשים רבים אוהבים לשלב את המראה המעוגל לדשא הסינטטי שלהם, השוליים הרכים, נותנים לדשא ולחצר מראה טבעי יותר. את עיצוב הדשא עושים אנשי המקצוע על פי תכנון מקדים של הגינה שלכם, ועל פי תוואי השטח והחצר שלכם.

התקנת דשא סינטטי מאפשרת לכם להפוך את הגינה שלכם לחסכונית במים, ולצמצם את כמות המים, וחומרי הדשן שתצטרכו עבור הגינה. לכן גינות עם דשא סינטטי הפכו לבחירה מועדפת עבור ישראלים רבים, שרוצים להקים גינות מעוצבות, מבלי לתחזק אותן, או להשקות בכמות מים גדולה במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*