גיטרמן יחליף את כנפו בוועדה המקומית לתכנון ובנייה

גיטרמן יחליף את כנפו בוועדה המקומית לתכנון ובנייה

מ״מ רה״ע גבריאל כנפו מסיים את תפקידו כיו״ר הוועדה לטובת סגן ראש העיר בוריס גיטרמן שיחליפו בתפקיד הצרחה הנדסית. ממלא מקום ראש העיר אשדוד, עו״ד גבריאל כנפו, יסיים את תפקידו כיו״ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה ובמקומו ימונה סגן ראש העיר בוריס גיטרמן לתפקיד יושב ראש הוועדה. כך הוחלט בסיכום עם ראש העיר יחיאל לסרי. מ״מ רה״ע ימשיך למלא את תפקידיו הציבוריים האחרים בהנהלת ומועצת העיר.

ממלא מקום ראש העיר עו״ד גבריאל כנפו ביקש למסור, ״תפקיד יושב ראש הוועדה דורש ממני משאבי זמן לא מבוטלים ובבחירה בין התמקדות בהמשך ניהול הוועדה לבין ההתמקדות בנושאים אחרים נאלצתי לבחור. אני מסיים את תפקידי בידיעה שהספקנו בזמן קצר להוביל תהליכים משמעותיים וחשובים לקידומה התכנוני של אשדוד, ואני שמח על הזכות שניתנה לי לכך על ידי ראש העיר״.

כנפו ביקש להוסיף, ״חשוב לי להודות, קודם כל לראש העיר שנתן בי את אמונו וכן לסגני בוועדה, הרב מרדכי ליברמן שעושה לילות כימים בעשייה הציבורית. תודה גם למהנדס העיר דורון חזן ששותף לכל התהליכים החשובים שכבר מתחוללים ועוד ימשכו לטובת תושבי העיר. תודה גם למהנדס העיר לשעבר שלמה נער ולכל אנשי אגף ההנדסה היקרים לליבי״.

ראש העיר יחיאל לסרי אמר, ״בשמי ובשם הנהלת העיר אני מברך את גבי שנרתם על מנת לחולל את תנופת העשייה גם במנהל ההנדסה וזו אכן כבר ניכרת בשטח. אנו מחוייבים לשמור על המשכיות של התהליכים הללו ולכן ביקשתי מסגן ראש העיר בוריס גיטרמן להמשיך את העשייה ואני שמח על היענתו״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*