גול של אליפות? 1-0 מתוק לעירוני אשדוד במשחק חוץ קשה

גול של אליפות? 1-0 מתוק לעירוני אשדוד במשחק חוץ קשה

במשך 93 דקות חיכו 500 אוהדי עירוני אשדוד כשהם כוססים את ציפורניהם ביציע משחק החוץ מול מ.ס שיכון המזרח. ואז משום מקום היה זה דווקא תומר ברוך, שחקן שצמח במחלקת הנוער הצהובה שהעניק שלוש נקודות חשובות שהשאירו את הצהובים מאשדוד צמודים לכתומים מקריית מלאכי, בצמרת ליגה ב דרום ב'.

החניכיים של שי מאור ידעו כי על מנת לעלות ליגה, צריך לעבור את המשוכה הלא פשוטה משיכון המזרח. לאחר ששמעו עוד קודם לכן ובמהלך המשחק עצמו על ניצחונות של שאר קבוצות הצמרת מדימונה,שדרות וקריית מלאכי, עירוני רצתה לאגור עוד שלוש נקודות. המשחק עצמו מרט לא מעט עצבים כשבמהלך המחצית הראשונה, שופט המשחק פסל שני גולים חוקיים לאשדוד, וקשר הקבוצה,יגל בלאיש, ספג חבטה בראשו מתיקו עם הבלם שגיא כהן, ופונה על אלונקה אל מחוץ לכר הדשא.

שחקני עירוני התקשו למצוא את הרשת, ובדקות הסיום החליט שי מאור להכניס את תומך ברוך הצעיר, על חשבונו של מלך שערי הקבוצה, הישאם אזברגה. 3 דקות בתוך תוספת הזמן קיבל ברוך כדור נהדר בתוך רחבת החמש מתומר בן חיים, ומשם מצא את הרשת.
בשבוע הבא תארח עירוני אשדוד את קריית גת ממרכז הטבלה, ובעוד שבועיים מהיום, משחק העונה בחוץ מול קריית מלאכי, שלשתיהן מספר זהה של 56 נקודות בצמרת הטבלה.

מה אצל האדומים?

בליגה א' דרום, אירחה הפועל אדומים אשדוד, את הלפני אחרונה, הפועל בקעת הירדן. שערים של לישי ביטון במחצית הראשונה, ושני האקסים האגדים של בית"ר ירושלים, שלומי ארבייטמן ואבירם ברוכיאן, קבעו את תוצאת המשחק עם 3-0 קליל שעצר רצף של מספר משחקים ללא ניצחון. האדומים כעת ממוקמים במקום הרביעי בטבלה, כשנותרו שמונה מחזורים לתום העונה, וככל הנראה ייאבקו על הכרטיס לעליית הליגה דרך מאבקי הפלייאוף.

צילום: מוטי קדוש – דף פייסבוק רשמי

מאת: מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*