גוונים של נתינה

גוונים של נתינה

בבית ספר גוונים ברובע טז׳ בו לומדים תלמידים ״מיוחדים״ באמת מגיל 6 ועד גיל 21 הנמצאים על הרצף האוטיסטי לקחו את יום המעשים הטובים לכיוון של נתינה.

בית הספר המיוחד הזה מאומץ כל השנה ע״י מס׳ לא מבוטל של גופים ומתנדבים שונים, החל מתושבי הרובע ועד הרשות העירונית למניעת אלימות והתמכרויות המאמצת זו השנה השלישית את בית הספר במגוון פעילויות לאורך השנה.

בהחלטה משותפת של מנהלת בית הספר סיוון עיני ומנכ״לית הרשות סימונה מורלי הוחלט להפוך את יום המעשים הטובים ליום של נתינה והוקרה. עובדי הרשות הגיעו לבית הספר ויחד עם התלמידים וצוות בית הספר בישלו ואפו ארוחת צהריים עשירה ומכובדת. הצוותים חולקו לכמה יחידות עבודה שחלקם חתכו סלטים ואחרים אפו עוגות, חלק בישל פשטידות וחלק אחר סידר מגשי גבינות. על השת״פ המוצלחה ניצחה שני פרל עובדת הרשות.

בצהרי היום נפתח חדר האוכל לארוחת צהריים מפוארת אליה הוזמנו כל ה״נותנים״ שפועלים ומתנדבים למען בית הספר כל השנה, החל ממנקי הרחוב האריתראים, תושבי הרובע וגופים מקצועיים שנמצאים בשביל הילדים כל יום בשנה, כל השנה.

כותרת האירוע היתה ״מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל משהו״ והרעיון המרכזי היה להיות בצד הנותן ולא רק המקבל, מסר שחילחל לכל מי שלקח חלק ביום המיוחד הזה.

סימונה מורלי מנכ״לית הרשות וסיוון עיני, מנהלת בית ספר גוונים

סימונה מורלי, מנכ״לית הרשות למניעת אלימות והתמכרויות אמרה בסוף האירוע: ״בית ספר גוונים נמצא איתנו כל השנה, בעיקר בלב אך גם בעשייה השוטפת, החלטנו השנה לצאת מהקופסא ובמקום לצבוע קירות לצבוע את לבבות הנותנים לבית הספר, זה היה מפגש של אנשים טובים באמצע הדרך שגם להם מגיע יום אחד בשנה… לקבל.״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*