גבי כנפו מפיל פצצה: הלן גלבר לא תהיה בקואליציה הבאה

גבי כנפו מפיל פצצה: הלן גלבר לא תהיה בקואליציה הבאה

עו״ד גבי כנפו, מנהל הקמפיין יצא הבוקר בהצהרה קשה בה הוא דן את המועמדת לראשות העיר לעוד 5 שנים של אופוזיציה בהנחה כמובן שיחיאל לסרי ינצח את הבחירות הקרובות. הסיבה לפוסט הקשה שפרסם היום כנפו היא ההכפשות וההסתה לטענתו של כנפו שעברו כל גבול לדבריו.

״ככל שהדבר תלוי בי, כמרכז המשא ומתן הקואליציוני לאחר הבחירות, אני אמליץ לראש העיר לסרי להקים קואליציה ללא הלן גלבר.״ כך פתח את הפוסט גבי כנפו. כנפו שכובד משקלו על יחיאל ידוע ומוכר עושה פה צעד קיצוני ובהחלט לא שיגרתי. 5 שנים נוספות באופוזיציה יהיו מאוד בעייתיים מבחינת הקריירה הפוליטית של הגברת גלבר שמשוכנעת בכלל שהמצב הוא הפוך שמי שיישב באופוזיציה הם דווקא חברי ״אשדוד בתנופה״.

ציטוטים שפרסם כנפו אותם כתבו לכאורה פעיליה של הלן.

עוד הוסיף כנפו בפוסט:

גלבר ותומכיה חצו באחרונה את כל הקווים האדומים: הם עסוקים בהסתה, הכפשה, וזריעת שנאה בין התושבים בעיר ללא מעצורים. ראו את התמונה בעצמכם.

באחרונה מתפרסמות עוד ועוד עובדות המוכיחות כי הלן, לכאורה, מעלה באמון הציבורי שניתן לה ופעלה שלא למען האינטרס הציבורי אלא עבור בעלי אינטרסים זרים. כל אלו מוכיחים כי הלן ואנשיה שכחו שביום שאחרי כולנו צריכים לשבת ביחד ולנהל כאן עיר יפה וגדולה.

מי שלא מסוגלת לנהל וויכוח מכובד ללא שנאה והסתה, ומי שמתגלה כשותפה של בעלי אינטרסים זרים, לא יכולה להיות שותפה בניהול האחראי הנדרש לעיר הזאת. יותר מכך, מוזר ועצוב לנו, שאדם בעל עבר כל כך מפואר, כמו מר צילקר ראש העיר לשעבר, מתחבר לדמות בעייתית כל כך כמו הלן גלבר.

המלצתי החד משמעית לראש העיר היא להשאירה מחוץ לקואליציה.

 

תגובת מטה הלן הלבר:

"משהו לא טוב עובר על גבי כנפו.
מסתבר שלסרי מפחד מהציבור האשדודי ושולח את כנפו לחזית במקומו. כנפו התעורר הבוקר והחליט לקחת צעד אחד קדימה ולהיות המנהיג הבלתי מוכתר של העיר.
מר כנפו, אתה איש מגוחך שימיו בפוליטיקה המקומית ספורים. אתה הרי מכיר את הסקרים. לא?"

00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*