גאווה מקומית: bela און ליין זכתה במכרז של לאומית ותספק תרופות מרשם עד הבית

גאווה מקומית: bela און ליין זכתה במכרז של לאומית ותספק תרופות מרשם עד הבית

לראשונה בישראל – נחתם הסכם בין "לאומית שירותי בריאות" לבין חברת "בלה און ליין" לאספקת תרופות מרשם ומוצרי בתי מרקחת עד הבית

גאווה מקומית אשדודית, בית המרקחת האשדודי הצליח להביא בשורה ענקית, תרופות מרשם עד הבית, פיתרון שהיה נראה חלומי התממש אתמול בזכייתה של bela במכרז של קופת חולים כללית ותספק תרופות מרשם עד הבית לכל הארץ.

חברת "בלה און ליין", הנמצאת בבעלות קבוצת רקח תעשייה פרמצבטית בע"מ, זכתה במכרז פומבי ראשון מסוגו בישראל, שפרסמה לאומית שירותי בריאות לאספקת תרופות מרשם ומוצרי בתי מרקחת עד הבית.

ההסכם בין הצדדים קובע, בין היתר, את מודל האספקה, תנאי השירות, מפרטים טכנולוגיים, ממשקים ללקוח ועוד. עוד נקבע בהסכם, כי תתקיים תקופת פיילוט ראשונית בת מספר חודשים במהלכה יסופקו השירותים באזורים גיאוגרפיים מסוימים שהוגדרו מראש. בתום התקופה הראשונית כאמור, ובכפוף להחלטת לאומית, תורחב אספקת השירותים לכל אזורי הארץ.

יו"ר דירקטוריון לאומית, מר יעקב (קוקי) אדרי בירך על תוצאות המכרז וציין כי "אין ספק שמדובר במהלך פורץ דרך בתחום שירותי הבריאות בישראל המשלב היבטים טכנולוגיים ולוגיסטיים מתקדמים. שיתוף הפעולה בין לאומית ובלה הינו ראשוני מסוגו בישראל וצפוי להנגיש שירותי תרופות מרשם עד הבית ומוצרי בתי מרקחת בפלטפורמה דיגיטלית ללקוחות לאומית. זהו צעד נוסף בשיפור השירות אותו מעניקה לאומית ללקוחותיה".

מנכ"ל לאומית, מר ניסים אלון בירך על ההסכם שנחתם וציין כי " אספקת תרופות מרשם עד הבית נשמעה כדבר דמיוני עד לפני שנים ספורות ועכשיו אני שמח לבשר כי לאומית שירותי בריאות הינה קופת החולים הראשונה בישראל שהשלימה את המהלך ותצא עימו לדרך בעוד מספר חודשים" עוד הוסיף המנכ"ל כי "אני מברך את חברת בלה על זכייתה במכרז חשוב זה ובטוחני שנשתף פעולה בהצלחה רבה לטובת לקוחות לאומית"

מנכ"ל "בלה און ליין" מר שי אלמוג: "אני מברך את הנהלת לאומית על המהלך החדשני ופורץ הדרך אשר יביא לשדרוג משמעותי ברמת השירותים שנותנת לאומית ללקוחותיה. כשהקמנו את חברת בלה שמפעילה את אתר bela.co.il  החזון היה לספק ללקוחות תרופות מרשם עד הבית ולא רק שמפו וחיתולים. מרגש לראות את החלום קורם עור וגידים".

00

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*