גאווה אשדודית: ערוץ כאן 11 בדק ומצא: bela.co.il הכי משתלם

גאווה אשדודית: ערוץ כאן 11 בדק ומצא: bela.co.il הכי משתלם

בפינת הצרכנות בתכנית ״ערב ערב״ בערוץ כאן 11 נערכה השוואה בין רשתות הפארם בישראל. באייטם מככב אתר הפארם האשדודי שנותן פייט רציני לסופר-פארם וה-BE החדש מבית ניו פארם ומציג מחירים תחרותיים משתלמים בהפרשים ניכרים המתחרים.

ההמלצה של דפנה הראל כפיר מאתר הצרכנות ״פואנטה״ שבדקה והשוותה היא לשנות את הרגלי הנוחות ולחסוך עד מאות שקלים בכל חודש, בעיקר הנשים והאימהות שמוציאות הון תועפות על קוסמטיקה (אבל לא רק) ומוצרי תינוקות שם מתגלים פערים משמעותיים במחירים. בקניות מצטברות מתגלה חיסכון לא קטן על כל קניה.

אחד ההבדלים המשמעותיים לדוגמא היה במזון לתינוקות נוטרילון, שימו לב להבדלי המחיר על מוצר צריכה בסיסי כל כך:

גם בחיתולים רשמה bela.co.il הנחה מול המתחרים ונמצאת בתחתית הרשימה למוצרים שנבדקו.

אז עם כל הכבוד ליוקר המחיה גם אנחנו מחוייבים להיות קצת יותר חכמים בארגון הקניות שלנו, השוואת מחירים בנושאי הפארם יכולה להוות חיסכון של מאות שקלים בחודש אותם תוכלו לחסוך או לפנות לצרכים אחרים שכאלה בוודאי לא חסרים באף בית.

ואם אתם אשדודים או מהסביבה, ולא בא לכם לוותר על אווירת השופינג וניחוחות הפארם, אתר bela.co.il מציע לכם חוויה אמיתית בסניף המקומי ברחוב רוגוזין 1, סניף פארם גדול עם אלפי מותגים ובית מרקחת מקצועי… כאן באשדוד.

בסניף תוכלו למצוא את המותגים המובילים וגם מותגים בלעדיים שלא תמצאו ברשתות אחרות, אם אתם בקטע הוירטואלי עומד לרשותכם אתר נח עם משלוח עד הבית, מהיום להיום, הזמיני עד השעה 14:00 וקבלי עוד היום… עד הבית. (בהזמנה מעל 240 ש״ח – המשלוח חינם).

עוד עובדה מעניינת לגבי שיטת התימחור של bela.co.il היא שאין מבצעים, המחיר הזול והמשתלם נמצא שם תמיד, ולאורך כל השנה, כך שאין טעם לעקוב באדיקות אחר מבצעים אלא להכנס לאתר או להגיע כשנח, ותמיד לקבל את המחיר הנמוך והמשתלם ביותר.

השינוי והחיסכון בידיים שלכם, אשדודים מעולם לא היו פראיירים, תבדקו, תשוו ותפרגנו לכוחות מקומיים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*