בת 85 שכיוונה נהגת נדרסה על ידה ותפוצה ב-670 אלף ₪

בת 85 שכיוונה נהגת נדרסה על ידה ותפוצה ב-670 אלף ₪

בת 85 שנדרסה באשדוד בעת שכיוונה נהגת שדרסה אותה, תזכה לפיצוי כולל בסך 670 אלף ₪ מהביטוח הלאומי ומחברת הביטוח שומרה שביטחה מכוניתה של הנהגת. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בימים אלה בין באי כוחה, עורכי הדין גיל וניצן הראל, לבין חברת שומרה.

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בראשל"צ עולה כי לפני 4 שנים כיוונה נהגת שרצתה להחנות את רכבה ברחוב הצוללים באשדוד. תוך כדי הכוונה הקשישה נמחצה בין דלת הרכב לבין עמוד הבניין שהיה מאחוריה. מייד לאחר התאונה היא פונתה לבי"ח אסותא באשדוד שם הודגם בצילום רנטגן כי היא סובלת משבר מרוסק בירך ומשבר בעצם השוק.

בביה"ח עברה שני ניתוחים לקיבוע השברים ולאחר 9 ימי אישפוז במחלקה האורתופדית היא הועברה לשיקום בבית חולים הרצפלד בגדרה.

בתביעה נטען כי לפני התאונה היא הייתה אשה נמרצת שאף עבדה במשרה חלקית ותפקדה היטב  ובעקבות התאונה היא סובלת מכאבים והגבלות שמקשים עליה לבצע פעולות שגרתיות שלפני התאונה  היתה מבצעת ללא כל עזרה. מאז היא סובלת מפגיעה בתפקודה היומיומי.

בת ה-85 ביקשה מבית המשפט, לפסוק לה פיצוי עבור הפסדי שכר, אבדן זכויות פנסיוניות וזכויות סוציאליות,  עזרת הזולת, כאב וסבל והוצאות רפואיות.

במסגרת הסכם פשרה בין באי כוחה עורכי הדין גיל וניצן הראל, לבין חברת שומרה, נקבע כי חברת שומרה תשלם לה פיצוי בסך 140 אלף ₪ מעבר לכ-450 אלף ₪ שתקבל מהביטוח הלאומי עבור נכותה מהתאונה.

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*