בת 14 שנפלה במדרכה ושברה הקרסול תובעת מאות אלפי שקלים מהעיריה

בת 14 שנפלה במדרכה ושברה הקרסול תובעת מאות אלפי שקלים מהעיריה

נערה בת 14 שנפלה לפני כשנה וחצי במדרכה ושברה את הקרסול, תובעת מאות אלפי ₪ מהעירייה. כך עולה מתביעה שהגישה לבית המשפט באמצעות עו"ד דותן לינדנברג.

מהתביעה עולה כי בחודש ספטמבר בשעת בוקר עת פסעה על המדרכה, נתקלה רגלה בשקע שהיה במדרכה המשולבת וכתוצאה מכך נפלה על המדרכה ונפצעה.

היא פנתה לקופת החולים "מאוחדת" בעיר לצורך קבלת טיפול רפואי ראשוני כשהיא סובלת מכאבים עזים והגבלות ברגל ובקרסול ימין. בקופת החולים הפנו אותה לבית החולים, שם אובחן שבר בקרסול ונותחה תחת הרדמה כללית לצורך קיבוע הקרסול באמצעות בורג.

מומחה לכירורגיה ואורתופדיה אשר בדק את הנערה מטעם התביעה, קבע בחוות דעתו כי לאחר הניתוח נותרו דלדול שרירים, הגבלה קלה בתנועות ושלוש צלקות רגישות ומכערות. המומחה הוסיף כי קיים סיכוי סביר  לצורך עתידי בניתוח נוסף להרחקת בורג הקיבוע הפנימי במקרה של זיהום, הפרעה מכאנית או התרופפות, על כל הסיכונים הכרוכים בכך.

בחוות דעתו נקבע כי הנערה סובלת מנכות לצמיתות בשיעור של 23 אחוזים בגין השבר והצלקות המכוערות ברגלה ובמרפק ימין.

בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג שעוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה  שהעירייה האחראית על תחזוקת הדרכים והמדרכות בשטחה התרשלה בכך שלא מנעה  מפגעים ברחובותיה ובאזורים הציבוריים, עליהם פוסעים מדי יום מספר רב של אנשים.

בתביעה נטען כי הנערה נפלה בקטע מדרכה בה האבנים המשתלבות היו שקועות וחלקן בולטות תוך יצירת סיכון  ממשי להולכי הרגל. לטענתו העירייה התרשלה גם כשנמנעה מלזהות את גורמי הסיכון, לתקן הליקויים, או לפחות למנוע את הגישה או השימוש במקום, כל עוד לא תוקן הליקוי המסוכן. לכן לא פעלה  כרשות סבירה ואחראית.

לפני התאונה הנערה תפקדה כשורה, הייתה חיונית וספורטיבית וכתוצאה מהתאונה  היא נזקקת ותזדקק  לעזרה רבה, לשם ביצוע פעולות פשוטות ויומיומיות. בעקבות התאונה נגרם לה כאב וסבל רב בשל האשפוז, הניתוח, הטיפול הרפואי והשיקומי הממושך, הכאבים העזים, הגבלות התנועה, הצורך בטיפולים, במעקב רפואי ובמשככי כאבים וכל זאת ללא הטבה במצבה.

כתוצאה מנכותה הרפואית והתפקודית היא נאלצה לשנות את אורח חייה, כאשר היא נמנעת מביצוע פעילות גופנית ומעיסוק בתחביביה, מרבה בנטילת משככי כאבים וכתוצאה מכך פחתו הנאות חייה באופן מהותי.

היא תובעת מבית המשפט לפסוק לה פיצוים עבור עזרת צד ג', הוצאות רפואיות, הפסדי שכר בעתיד, כאב וסבל .

טרם הוגש כתב הגנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*