ברכות יום הולדת – מה עושים אם אתם לא יודעים לכתוב?

ברכות יום הולדת – מה עושים אם אתם לא יודעים לכתוב?

ישנם הרבה אנשים בעולם אשר קניית מתנות לאחרים זה הדבר האהוב ביותר. כיף ללכת לחנות ולבחור חפץ נחמד או בגד לאדם החוגג את יום הולדתו, אולם רבים מהם נתקלים בבעיה כאשר הם צריכים לכתוב את איגרת הברכה. ברכות יום הולדת הן חלק בלתי נפרד מהמתנה והן יכולות לתת אווירה נהדרת בזמן הקבלה, עוד הרבה לפני שמקבל המתנה פותח אותה בכלל. או זו ברכת יום הולדת לחברה או ברכות לימי הולדת של בני משפחה זה לא משנה – כדאי להשקיע בכתיבה ולנסות להביא משהו ייחודי אל הטקסט בכדי לשמח את המקבל. אבל מה עושים אם אתם לא יודעים לנסח ברכה שתוריד דמעה של התרגשות מעיני המקבל? הנה מספר נקודות למחשבה.

האם חובה לכתוב ברכות יום הולדת מרגשות?

אין ספק שהדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות זה להעניק לחוגגים ברכות יום הולדת שהן מרגשות, כאלה שגורמות לצחוק ואולי אפילו לבכי של שמחה. אולם עם זאת חשוב לזכור כי לא תמיד מוצאים את המילים הנכונות ולעיתים גם אם ניסחתם בקפידה ברכה מרגשת, אתם נתקלים בבעיה:

  1. החוגג מקריא את הברכות ליום ההולדת שלו בפני כולם ואתם עלולים להרגיש נבוכים.
  2. כתבתם ברכה מרגשת אך המקבל מיהר לקרוע את העטיפה ולא שם לב בכלל שהייתה מודבק עליה איגרת ברכה וכעת הוא אינו מסוגל לדעת לאיזו מתנה משויכת הברכה.
  3. השקעתם בטקסט מעניין ועמוק עבור מישהו שאינו חש קרוב אליכם, לכן אתם מעמידים דווקא אותו במבוכה.

חשוב אם כן, לפני הכל, לחשוב האם אותו אתם שחוגג יום הולדת הוא אכן קרוב אליכם, קרוב מספיק בכדי לכתוב עבורו ברכות יום הולדת אישיות מהלב. ברכת יום ההולדת עבור עמית מהעבודה, תהיה הרי שונה בתכלית מאיגרת שתיכתב עבור חבר קרוב. כדאי לשים לב גם על הסיטואציה העשויה להיווצר בעת החגיגה עצמה. אם מדובר במסיבה במועדון, סביר להניח שלא תהיה הקראה פומבית של הברכות, לעומת אם המסיבה נערכת בביתו של החוגג – ואז אתם עלולים למצוא את עצמכם מובכים כאשר הוא יקריא את הטקסט שלכם בפני כל הקהל. איזון הוא שם המשחק והתאמה בין כלל הגורמים תוביל לכך שאתם תביאו מתנה נהדרת וגם תעניקו ברכות יום הולדת מותאמות לסיטואציה.

מה עושים אם אתם בשום פנים ואופן לא מצליחים לכתוב?

ישנם אנשים העוסקים באופן מקצועי בניסוח ברכות יום הולדת נהדרות, מצחיקות, מרגשות – הכל לפי הזמנה. חישבו האם אתם זקוקים לשירותיו של אדם כזה, אשר יגרום לברכת יום ההולדת שתצרפו אל המתנה, להיות מתאימה בדיוק למצב שבו אתם תימצאו. בין אם אתם מעולים בניסוח טקסטים ובין אם אינכם מצליחים לכתוב אפילו ברכת יום הולדת לחברה טובה בשום אופן, הקפידו לצרף בכל מקרה כרטיס ברכה באשר הוא אל המתנה, עניין חשוב אשר מוסיף שמחה לחגיגת יום ההולדת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*