בריכות לגינה – כל הסיבות מדוע אנחנו רוצים בריכה בגינה

בריכות לגינה – כל הסיבות מדוע אנחנו רוצים בריכה בגינה

מי שמסתכל היום על שוק הנדל"ן בכלל ובפרט שוק של בתים פרטיים, לא יכול שלא לשים לב לתופעה מעניינת, יחסית חדשה. ביותר ויותר בתים אנחנו יכולים למצוא בריכה פרטית בגינה.

מה שבעבר היה מנת חלקם של אנשים בעלי יכולות כלכליות גבוהות, אנשים מהמעמד הגבוה, הרי שכיום זה כבר הפך להיות כמעט חלק טבעי בכל בית פרטי חדש שנבנה וכן בבתים פרטיים ישנים שמתחדשים במסגרת תהליך שיפוץ כזה או אחר. מה שבעבר היה סמל סטטוס, היום כבר נתפס כדבר טבעי לחלוטין.

בריכות לגינה הפכו להיות מאוד נפוצות בישראל מסיבות שונות ומגוונות. יותר ויותר ישראלים מוכנים להשקיע אלפי ועשרות אלפי שקלים בהתקנת בריכה ולאחר מכן בתחזוקה, מתוך הכרה שהתועלת האישית והכלכלית של בריכה בגינה עולה לאין שיעור, בטווח הקרוב והרחוק, על ההשקעה הכלכלית שהם ביצעו בבריכה.

היום, בניגוד לעבר, אנחנו יכולים למצוא בריכות לגינה מסוגים שונים, מה שכמובן הגדיל באופן ניכר לא רק את ההיצע בשוק אלא גם את כמות האנשים שמסוגלים ומעוניינים להתקין בריכה בגינת הבית שלהם. זו רק נקודה אחת מדוע ישראלים רבים בוחרים להתקין בגינה שלהם בריכה פרטית. חשוב להדגיש כאן, אין קשר בהכרח למיקום בו הם מתגוררים, אנחנו יכולים למצוא אנשים עם בתים פרטיים בערי חוף שיש להם בריכה פרטית ולעומת זאת, אנשים שמתגוררים במקומות מרוחקים מהים, אשר בוחרים לוותר על אופציה זו.

מדוע ישראלים בוחרים להתקין בריכה בגינה

הסיבה העיקרית היא נוחות. אין מה לעשות, הרבה יותר נוח כשיש בריכה בגינה מאשר אם צריך להשתמש בבריכה ציבורית או בכל סוג של בריכה אחרת. זה הרבה יותר נגיש, הרבה יותר זמין, הרבה יותר פשוט. במיוחד במדינה כמו ישראל, בה במרבית הימים בשנה חם ואפשר להשתמש בגינה.

סיבה אחרת היא, כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של סוגי בריכות. היום כבר לא צריך לחפור בור באדמה ולהתקין שם בריכה. אפשר להתקין בריכת אינטקס ולהשתמש בה. זה הרבה יותר זול ונוח.

כאן אנחנו מגיעים להיבט הכלכלי. לא רק שיש יותר זול להתקין היום בריכה, הרי שזה גם עולה פחות לתחזק אותה וכן זה מעלה את ערך הנכס. כאן יש מוקש מסוים. במקרים רבים, ערך הנכס עולה באופן כזה שאין לו ביקוש גבוה. לכן צריך לקחת בחשבון שיש גם גבול סביר עד כמה הנכס יכול לטפס מבחינת ערכו, על מנת שנוכל למכור אותו בסופו של דבר.

האם זה מתאים לכולם?

התשובה בגדול היא כן. בריכה בגינה יכולה להתאים גם לזוגות צעירים, גם למשפחות עם ילדים ובוודאי לאנשים מבוגרים כאלה שיש להם נכדים ונכדות. כמובן שכל אחד צריך לבדוק את זה על פי התנאים שעומדים לרשותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*