בריאות וספא בעיר הילדים והנוער

בריאות וספא בעיר הילדים והנוער

בני הנוער חוגגים את סיום חופשת הקיץ בוילג', אירועי הסאמר טיים של עיר הילדים והנוער, בהתאם לתוכנית שהם הגו. בתוך כך, אתמול, יכלו הם גם לטעום מעט מפעילות שיזמה מחלקת הבריאות העירונית והציעה להם הנאה מסוג אחר.

מחלקת הבריאות העירונית ועמותת מהיום יזמו את פסטיבל המים שהתקיים בוילג' – עיר הילדים והנוער, בחוף מיאמי, תוך שהם משתלבים בפעילות בריאות להנאת הילדים. "למעלה מ-2,200 בני נוער הגיעו למתחם ונהנו מטעמים של רוגע, בריאות וספא" אומרת גב' אילנה שמלה-ללום, מנהלת מחלקת הבריאות במינהל לשירותים חברתיים.

גב' שמלה-ללום יזמה את פתיחתו של מתחם הבריאות והספא בעיר הנוער, כך שישתלב באירועי הסאמר טיים שהגו ותכננו בני הנוער מתחום נוער וילדים בחברה העירונית לתרבות הפנאי, והציעה להם פעילות מסוג אחר.

יש אפשרויות אחרות לבילוי ולהנאה ובהם פסטיבל המים ומתחם הבריאות שמהווה חלק ממנו. הראיה: בני הנוער הצביעו ברגליהם והגיעו למתחם הבריאות והספא הצמוד לקו המים. "בני נוער קיבלו מסאז'ים והרפיה, פדיקור דגים בבריכת מים עם אלפי דגיגים, פעילות הפגתית והרבה מאוד מצב רוח" אומרת שמלה-ללום ומציינת את קופת חולים מאוחדת אשר הצטרפה למיזם ונציגיה הפעילו עמדת זומבה, אירובי ויוגה וחילקו קרטיבים לצינון חום הגוף לבני נוער.

כחלק מקמפיין המים "אשדוד שותה מים", מחלקת הבריאות חילקה גם בקבוקי מים עם מיתוג מקומי וניהלה פעילות הסברתית בנושא מוגנות מהשמש. כן חולקו חטיפי בריאות ונעשתה פעילות לקידום ערכי בריאות בקרב צעירים. "בני נוער התלהבו והגיעו בהמוניהם להתפנק ולטעום טעמים של בריאות" אומרים במחלקת הבריאות העירונית ומשבחים את הנוער על ההתעניינות הפעילה.

הפעילות אשר החלה כבר בשעות הערב המוקדמות, החל מהשעה 18:00, הגיעה לשיאה בשעות הלילה עם הופעות של להקות והרכבים מוסיקליים ודוכני פעילות שהיו מפוזרים במתחם, והסתיימה בחצות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*