בפעם הראשונה בנמל: אישה סמנכ"ל משאבים

בפעם הראשונה בנמל: אישה סמנכ"ל משאבים

בפעם הראשונה בחברת נמל אשדוד: אישה מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבים.

חברת נמל אשדוד מתחדשת: בפעם הראשונה מאז החל לפעול נמל אשדוד מונתה אישה לתפקיד סמנכ"ל משאבים – אחד התפקידים המורכבים ביותר בנמל. הסמנכ"ל הנבחרת, רונית סבה הייתה עד לאחרונה שותפה עסקית למשאבי אנוש של היחידות הגלובליות ביוניליוור ושל חטיבת המכירות ומערך השטח ולפני כיהנה כסמנכ"ל משאבי אנוש בשקם אלקטריק.

במאי הקרוב תכנס לתפקיד סמנכ"ל משאבים בחברת נמל אשדוד, רונית סבה, לאחר שנבחרה במכרז וגברה על עשרות מתמודדים אחרים לתפקיד.

רונית תכנס לאחד התפקידים היותר מורכבים בחברת נמל אשדוד ותהיה אחראית בין היתר על ההסכמים הקיבוציים עם 11 הוועדים הקיימים בנמל אשדוד ועל גיוס עובדים חדשים. ראוי לציין כי זו הפעם הראשונה שנבחרת לתפקיד זה אישה.

רונית בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה וניהול מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בייעוץ ארגוני מאוניברסיטת בר אילן, נשואה + 3. בשמונה השנים האחרונות הועסקה רונית בחברת יוניליוור כשותפה עסקית למשאבי אנוש לחטיבת המכירות ומערך השטח ולאחר מכן כשותפה עסקית של היחידות הגלובליות ביוניליוור. לפני כן שימשה רונית כסמנכ"ל משאבי אנוש בשקם אלקטריק (מקבוצת אלקטרה) וסמנכ"ל משאבי אנוש בקונצרן L'oreal Israel. כמו כן מכהנת רונית כנציגת ציבור המעסיקים בביה"ד לעבודה בתל אביב, כחברת הנהלה בפורום מנהלות בתעשייה של התאחדות התעשיינים.

המנכ"ל בפועל  של נמל אשדוד יצחק בלומנטל, בירך את רונית על בחירתה לתפקיד וציין כי "הנהלת נמל אשדוד משלימה את איוש השדרה הניהולית הבכירה של נמל אשדוד. בחירתה של רונית סבה מבטא את הקו הניהולי של החברה, יחסי עבודה הוגנים לעובדים תוך אבטחת האיתנות הפיננסית של החברה" .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*