בעקבות תלונת עורך דינה של גלבר: נפתחה חקירה בלהב 433

בעקבות תלונת עורך דינה של גלבר: נפתחה חקירה בלהב 433

אז כל מי שחשב שפרשת הקלטות הלוהטות של בהן מואשמת לכאורה חברת המועצה המתמודדת לראשות העיר הלן גלבר מאחורינו, שיחשוב שוב. אחרי שהושמעו עשרות הקלטות והובטחו עוד עשרות נוספות נוספות יוצאת גלבר במהלך משפטי משלה.

חוות דעת מומחה שהביאה חשפה לטענתה זיופים ועריכה מגמתית. בתלונה מנומקת שהגישה באמצעות עורך דינה אשר אוחיון מסבירה גלבר את כל השתלשלות העניינים, מרגע פרשת ההתחזות של אותה סטונדנטית העונה לשם אמילי ועד לשידוך עם איש העסקים שהקליט את כל הקלטות הלוהטות בהן לטענתה נעשו זיופים ועריכות מגמתיות.

גלבר מצרפת חוות דעת של מומחים ובהן לטענתה הוכחות חותכות לזיופים.

ג׳קי בן זקן מבחינתו עומד על תביעת הנזיקין האסטרונומית שעומדת על לא פחות מ-26 מיליון ש״ח וזאת בעקבות הנזקים הכלכליים שגרמה הלן ברדיפתה אחר ג׳קי תוך ניצול כוחה כחברת מועצה.

המצב שנוצר מכניס את מערכת הבחירות למצב נפיץ ביותר, 4 חודשים לפני הבחירות נראה שמדובר בכל מקרה ברעידת אדמה פוליטית. האם ג׳קי בן זקן, שרק שוחרר מהכלא יכול ורוצה להסתבך בכזו מזימה פלילית? האם הלן גלבר שרצה על ״טיקט״ אבירת הצדק נתפסה על חם ותאלץ לפרוש מהמרוץ לראשות העיר ואולי אף תואשם במס׳ סעיפים פליליים?

בסיפור הזה אין פשרה אצל רב או סולחה, מישהו פה טעה או לקח סיכון בסדרי גודל שטרם נראו בפוליטיקה המקומית.

נותר רק לתת למשטרה לעשות את עבודה ולהגיע לממצאים, ככל הנראה, מפאת העיתוי והבחירות המתקרבות בצעדי ענק תיאלץ המשטרה לפסוק לכאן או לכאן בזמן הקרוב.

00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*