בעד או נגד כיבוש… הרובעים

בעד או נגד כיבוש… הרובעים

כמידי שישי מתמלאת הרשת החברתית בתמונות המועמדים לראשות העיר ופעיליהם, ממותגים, מחייכים וקשובים במרחבי העיר אשדוד. כולם לוחצים ידיים, מחבקים, מצטלמים… משתתפים במשחק. המשחק המוכר והידוע של חודשיים לפני בחירות.

הרעיון דומה, נכנסים לחנויות, לוחצים ידיים, שולפים טלפונים, גימיק כזה או אחר שיזהה את מיתוג הסיעה, תמונות של כולם וקדימה, להעלות לרשתות עם פוסט שנון, רצוי משחק מילים אבל כשמגיעים לכותרת, המקוריות כמעט ונעלמת… כבשנו את רובע… זה הפתיח של כולם. כמעט כולם.

70 שנות בחירות ולא הרבה השתנה, הרשת החברתית היא רק מראה והגדלת החשיפה של מה של השיטה המסורתית, חוגי בית, יציאה לשוק, נוכחות באירועים הומי אדם וחלוקת פליירים/בלונים, שלטי מרפסות וכמובן הצפת כל צומת או פינה פנויה בעיר בשלטים, רצוי על עמודים.

אז לבוא ולהתלונן או לבקר כולם יודעים, חשבתי שבמקום לבקר או סתם להכפיש אני אציע סטארט-אפ. חינם, לא מבקש עמלה או פיצוי, ממני אילכם… חינם!

ארבעת המועמדים אינם טירונים פוליטיים, כולם ישבו במועצת העיר לפחות 5 שנים, יש שאפילו יותר. כדי שלא אצטרך לכתוב טור דומה ב-2023 אני מציע לכם להמשיך ולהסתובב ברובעים גם בחמש השנים הבאות, להקשיב, לחייך, לטפל ובעיקר להיות נוכחים.

למה זה ישתלם לכם? כי ב-2023 שיגיעו מועמדים אחרים לישורת האחרונה אתם תוכלו לנוח, הצלחתכם תהיה בטוחה. כי אם נדמה למישהו שאיזה תושב משנה את דעתו או בחירתו בגלל סיבוב של מועמד כזה או אחר במרכזון, ביום שישי, בשיא הסידורים לשבת… יש לו טעות גדולה.

לוקח למרבית האנשים לגבש דעה לאורך ולרוחב קדנציה שלמה. את המשפט הבא לא אני המצאתי ולא המציאו אותו בקמפיין בחירות: ״הזורעים בדמעה ברינה יקצורו״ תהיו נוכחים 5 שנים בשטח ובחודשיים האחרונים של הבחירות הבאות, כשכולם ימחזרו את השיטה אתם תצחקו כל הדרך לקלפי.

00

צילומים מתוך דפי הפייסבוק של המועמדים

00

פרסום ממומן:

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*