בניתם אתר אינטרנט לעסק? כך תביאו אליו גם תנועה איכותית

בניתם אתר אינטרנט לעסק? כך תביאו אליו גם תנועה איכותית

הגדלת התנועה לאתר היא אינדיקטור חשוב להצלחתו: היא תעזור לכם לראות שהשיווק שלכם אכן עובד, היא תסייע לכם לאסוף תובנות הנוגעות לקהל היעד שלכם, היא תעזור לכם לשפר את מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש עבור מילות מפתח, ובעזרתה תוכלו להגדיל את אחוזי ההמרה, לזכות ליותר לקוחות וליהנות מצמיחה עסקית.

הדרך לאתר מתחילה באופטימיזציה

התנועה לאתר עוזרת לשפר את הדירוג שלו, וככל שהדירוג של האתר ישתפר כך גם תגדל התנועה לאתר. אבל כדי שכל הטוב הזה יוכל לקרות, עליכם קודם כל לעשות אופטימיזציה לאתר שלכם. אם אינכם יודעים מה זה אופטימיזציה לאתרי אינטרנט, הרי לכם תקציר: בבסיסו של כל תהליך אופטימיזציה עומד מחקר של מילות מפתח. מטרתו להבין מה מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים ומהם המאפיינים של החיפושים שלהם. מחקר זה מאפשר לנו למשוך את הלקוחות הללו על ידי פרסום רלוונטי ועל בסיסו מתכננים את ההיררכיה של האתר, כותבים את התכנים, מוסיפים קישורים פנימיים בין עמודים ומבצעים פעולות נוספות כמו יצירת כותרות מוצלחות לעמודים, הוספת תגיות לתמונות ועוד.

מהי תנועה איכותית ואיך להביא אותה אל האתר?

ישנן דרכים רבות לשפר את התנועה לאתר, חלקן דורשות השקעת זמן, אחרות דורשות כסף וישנן דרכים שמשלבות בין השקעת זמן וכסף. המטרה היא למשוך אל האתר את הלקוחות הנכונים והמתאימים ביותר, כלומר: אלו שישנו סיכוי גדול יותר שיהפכו ללקוחות. זו גם ההגדרה לתנועה איכותית. ישנם ערוצים שונים ומגוונים שהשימוש בהם יכול להגדיל את התנועה לאתר ביניהם: SEO, מדיה חברתית, בלוגים, מודעות מקוונות, דואר אלקטרוני, פרסום בגוגל, דפי נחיתה, בניית קישורים ועוד.

הכלים של גוגל להגדלת התנועה

אחת הדרכים להגדיל את התנועה לאתר היא על ידי גוגל והכלים שמנוע החיפוש הגדול מספק. על ידי פרסום בגוגל (PPC) אפשר להגיע לקהל היעד באופן מאוד ממוקד ולשלם רק כאשר הלקוחות מקליקים על המודעה, כך שמדובר בפתרון אפקטיבי וגם חסכוני. אם אינכם יודעים כיצד לבנות קמפיין שיווקי ובאיזו אסטרטגיה לנקוט, כדאי שתפנו לחברה מקצועית שמתמחה בקידום אתרים ויכולה לבצע עבורכם אופטימיזציה ותוך כדי לספק ערך אמיתי למשתמשים ולשפר את חוויית הגלישה באתר.

אתר Trumedia מרכז עבורכם שפע של תכנים מקצועיים תחת קורת גג אחת, החל במדריכים של גוגל אנליטיקס ועד קידום אתרים בגוגל, כך שתוכלו להביא אל האתר שלכם תנועה איכותית תוך ביצוע אופטימיזציה לדפיו השונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*