בן 9 שבר את ידה של מנהלת בית הספר

בן 9 שבר את ידה של מנהלת בית הספר

תעודת כבוד או פרס חינוך כנראה אשדוד לא תקבל על המקרה בו תלמיד בן 9 שבר את כף ידה של מנהלת בית ספר יסודי באשדוד. התלמיד אמנם הושעה ומשרד החינוך מנסה למצוא לו מסגרת חלופית. המקרה שזעעזע את בית הספר גרם להורים בבית הספר לאיים להשבית את הלימודים אם יחזור התלמיד המכה ללמוד להזכירכם מדובר בילד בן 9 בלבד.

ש', תלמיד כיתה ג' בבית ספר יסודי באשדוד, מפר עוד הרבה לפני המקרה המדובר את שלוותם של תלמידי בית הספר וצוות המורים. השיא היה כאשר תקף את מנהלת בית הספר וגרם לשבר בכף ידה. הורים לתלמידים סיפרו כי הם חוששים לשלוח את ילדיהם לבית הספר מאז המקרה.

"למרות ההתראות בית הספר לא עשה כלום", סיפרה אם לתלמיד בבית הספר, "מורים פוחדים להתעסק איתו ומי שמשלמים את המחיר אלו שאר התלמידים". בבית הספר טוענים שמדובר בתלמיד בעייתי שהיה מעורב בכמה אירועים אלימים בעבר, ושמאמצים להוריד את מפלס האלימות לא צלחו.

באחד הימים לפני היציאה לחופשת הפסח, ש' התחיל להשתולל בבית הספר והתבצר באחד מתאי השירותים כשהוא בועט בדלתות. מנהלת בית הספר שהוזעקה למקום ניסתה לפתוח את הדלת ולהוציא את ש', שפתח את הדלת בכוח, פגע בידה של המנהלת ונמלט מהמקום. כתוצאה מהמכה נגרם למנהלת שבר בכף ידה והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי.

 

לסיפור המלא ב-mako

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*