בן שמעון הורחק, מ.ס אשדוד עם תיקו ביתי מול סכנין

בן שמעון הורחק, מ.ס אשדוד עם תיקו ביתי מול סכנין

לא בדיוק כך חלם רן בן שמעון מאמנה הטרי של מועדון ספורט אשדוד לערוך את הפרימיירה שלו בקבוצה הדרומית. המשחק הערב (שבת) באצטדיון היא' הסתיים בתיקו 1-1 בין מ.ס אשדוד לבני סכנין.

אור אנברום העלה את מ.ס ליתרון בדקה ה-34 לאחר הרמה מדוייקת של קינדה, אך עידן שמש מעמדת נבדל ברורה החזיר את סכנין לשיויון בדקה ה57 וכפה תוצאה מאוזנת בסיום.

השער של שמש הלוהט של האורחים מהמגזר גרף עמו תגובות זועמות מצד בן שמעון לעבר צוות השיפוט, והאחרון כבר במשחקו הראשון באדומים-צהובים הורחק. ד"א רוני אוואט כמובן היה זה שהעביר את המשך המחצית השנייה ע"ח של בן שמעון.

והאמת, שרואים בהחלט שיפור בקבוצה מאשדוד. המחצית הראשונה הייתה מהטובות של אשדוד העונה, סכנין די התבטלה, והתוצאה עוד יכלה להיות גבוהה יותר מ1-0. גם במחצית השנייה, למרות איבוד היתרון, השחקנים הצעירים של אשדוד הראו אופי וכמעט גם השיגו את שער הניצחון, כשמנגד יואב ג'רפי לקח כדורים מסוכנים בצד השני.

סאנדרו גוטאל, אחד משחקני הרכש החדשים של אשדוד עלה כמחליף, ולאט לאט נראה כי החלוץ האוסטרי חוזר לכושר משחק, ואף היה קרוב פעמיים לכיבוש שער מכריע. תקרית לא נעימה נרשמה ביציע  הכבוד באצטדיון, כששני אנשים האחד מאשדוד והשני מסכין התקוטטו מילולית ביניהם ורק כוחות של משמר הגבול מנעו עימות יותר אלים.

למ.ס אשדוד לא מצפים חיים נינוחים בלשון המעטה במשחקים הבאים. כבר בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק חוץ מול מכבי חיפה של גיא לוזון בסמי עופר, ושבוע לאחר מכן תגיע לאצטדיון היא' הפועל באר שבע האלופה הגאה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*