במחנה לסרי נכנסו לכוננות בחירות… והשאר?

במחנה לסרי נכנסו לכוננות בחירות… והשאר?

כל מי שחושב שראש העיר המכהן ד״ר יחיאל לסרי שאנן כמו במערכת הבחירה הקודמת שיחשוב שוב. ״אשדוד בתנופה״, סיעתו של ראש העיר כבר החלה פעילות ומטה הבחירות כבר חי ואפילו בועט.

במערכת הבחירות הקודמת משך לסרי את תחילת הקמפיין ל- 3-4  חודשים לפני הבחירות והיו מי שאמרו שזו טקטיקה מכוונת ואסטרטגיה להרדים את המערכת הפוליטית באשדוד. הפעם הטקטיקה השתנתה ופעילים כבר קיבלו זימונים לשולחנות עגולים שמתקיימים במטה הפיזי של הסיעה.

למרות הניצחון על כיסא ראש העיר לא היו מרוצים במחנה לסרי מתוצאות הבחירות, למי שזוכר, גבי כנפו, היה מחוץ למועצה במשך יומיים מורטי עצבים, בזכות קולות החיילים והסכם עודפים מוצלח הצליחה סיעת ״אשדוד בתנופה להיכנס עם 3 מנדטים כשהתכניות המוקדמות דיברו לפחות על כפול.

כנפו2

גבי כנפו, המנוע הפוליטי של ראש העיר הבין טוב מאוד שהפעם דרושה הערכות אחרת לגמרי, מחאות השבת גרמו נזק גדול למעמדו של ראש העיר אך לדעתו לא מדובר בנזק בלתי הפיך.

זו אולי הסיבה שהוא כבר לבש את ״חליפת האיומים״ הפשיל שרוולים ונכנס לפעילות 9 חודשים לפני יום הדין כי הוא הבין טוב מאוד שהמערכה הזו שונה, והוא בשביל 3 מנדטים לא מתכוון לקום בבוקר.

אחרי שכיבו את מדורת השבט של המפגינים ונושא השבת הולך ונעלם מכיכר העיר יעבור עיקר המאמץ לרשתות החברתיות, שם נושא השבת עדיין קיים.

נראה שהמתמודדים העיקריים ישקיעו מאמצים ניכרים של תקציבים, כח אדם ובעיקר יצירתיות שאולי תשנה את היוצרות ותיתן יתרון למועמד זה אחר.

מול ראש העיר, כרגע, מתמודדות 2 דמויות עיקריות. שמעון כצנלסון שכבר הכריז על הריצה לראשות והגב׳ הלן גלבר שהמועמדות שלה זלגה לתקשורת בין השורות, ללא הכרזה רשמית, ללא השקת קמפיין או מצע.

כצנלסון ללא ספק ירכב על נושא השבת והתחרדות העיר, הוא לא מתכוון לעשות הנחות לראש העיר ולא יהסס להוציא עוד הפגנות בסדרי הגודל שראינו.

הלן-גלבר-פנימי

גלבר לעומת זאת מתונה הרבה יותר, לא מעט אנשים ציפו למוצא פיה בנושא השבת אך גלבר בחרה לצלול ולתת לגל לעבור. היא רוצה לשלוט בקמפיין שלה ולא מוכנה לשרוף את הקול החרדי בתקווה שנתונים טובים בסקרים ברגע האמת יתנו לחרדים לחשוב פעמיים על תמיכה בראש העיר המכהן.

לגבי מועצת העיר הקולות עדיין לא נשמעים. הם נשמעים בעיקר בתכניות לרוץ אך הכרזות רשמיות בקושי שמענו.

אין ספק שהרציניים יותר מחכים שחג הפסח יעבור כי אין כמו ״אחרי החגים״ כדי לדחות החלטות.

אשדוד שכבר נמצאת עם מעל ל-190,000 בעלי זכות בחירה גורמת להיסוס רב עבור לא מעט רשימות קטנות שיזדקקו למינימום של 4,000 קולות כדי לכבוש כיסא במועצת העיר וזו כבר משימה לא פשוטה. לא בשטח ולא בחשבון הבנק.

דבר אחד בטוח, משעמם, יהיה פה

00

אמא של שבת – המיזם הכי מרגש ברשת

מי האמא שתזכה בחבילת פינוקים? אולי זו אמא שלך?
לפרטים והגשת מועמדות הקליקו על הקישור.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

  1. Pingback: מערכת הבחירות הכי רדומה שידעה אשדוד - Ashdod4U

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*