בלאק פריידי ב- bela.co.il

בלאק פריידי ב- bela.co.il

מה באמת אתם יודעים על bela.co.il? מותג הפארם ובית המרקחת האשדודי מהמצליחים בעיר ששוכן לו בצניעות ברובע א׳ במרכז המסחרי. להבדיל מכל החנויות שיש להם אתר כאן מדובר באתר שיש לו חנות.

bela.co.il מוציא מאות משלוחים לכל עיר ויישוב במדינת ישראל, כולו מבוסס על עובדים אשדודים, גאווה מקומית אמיתית.

כמו אצל כל הגדולים כך גם ב- bela.co.il החל מהיום (רביעי) מתחילים מבצעי ה-BLACK FRIDAY ויימשך 3 ימים. גם באתר האינטרנט וגם בחנות הממוקמת ברח׳ רוגוזין 1 יתקיימו מבצעים מטורפים על מאות מוצרי הפארם שבחנות.

לאחרונה החלו ב- bela.co.il להפעיל שירות משלוחים עד הבית מהיום להיום, מזמינים באתר במחירים אטרקטיביים במיוחד ומקבלים את הכל ארוז עד הבית באמצעות שליח.

ב- bela.co.il ניתן להשיג את כלל המותגים ובהמון מקרים גם מוצרים שקשה למצוא ברשתות הפארם הגדולות.

בנוסף למבצעים המטורפים יתקיימו ברביעי וחמישי מבצעים של המותג הצרפתי VICHY, מותג האיכות הדרמטולוגי, יועצות יופי מקצועיות יעמדו ללא תשלום לטובת הלקוחות וימליצו על טיפול, והכל ללא תשלום נוסף. עד שתגיעו לסניף ארגנו עבורכם 10 כלליים לטיפוח באדיבות bela.co.il:

כלל 1 – טיפול המותאם לכל סוג עור

כדי לטפל ולשמור על העור שלך, בראש ובראשונה חשוב לוודא שמוצרי הטיפוח שברשותך מתאימים לסוג העור שלך. לעור יבש אין את אותם הצרכים כמו לעור שמנוני.

כלל 2 – לשים לב לאזורים רגישים

ישנם חלקים מסוימים בפנים בהם העור רגיש יותר. למשל קווי המתאר של העין והשפה זקוקים לטיפול ייחודי ולתשומת לב מיוחדת.

כלל 3 – ניקוי עדין

הטיפול בעור רגיש מתחיל כבר עם הסרת האיפור. כדי לא להכביד על העור ולשמור על האיזון הטבעי שלו, חשוב להשתמש במסיר איפור עם pH נייטרלי, המותאם לניקוי עדין של העור.

כלל 4 – העיניים: אזור רגיש במיוחד

העור באזור מתאר העין הוא פי עשרה עדין יותר מהעור על שאר חלקי הפנים. מומלץ לבחור בשגרת ניקוי וטיפוח המיועדת לאזור זה.

כלל 5 – פילינג הוא הכרחי

מומלץ לערוך טיפול פילינג פעם עד פעמיים בשבוע, בהתאם לסוג העור ולצורכי העור. הפילינג חייב להיות יעיל ועם זאת עדין. מומלץ לבחור במוצר שה- pH שלו נייטרלי, שהוא מעולה עבור החלקה וטיהור העור ועם זאת שומר על האיזון הטבעי שלו.

כלל 6 – לחות היא חיונית

שכבת העור של הדרמיס מכילה 70% מים ושכבת האפידרמיס, 15%. כדי לשמור על הלחות בעור חשוב לבחור מוצרי טיפוח לעור העשירים בלחות ומאזנים את רמת המים בתוך העור. בנוסף, מומלץ להשתמש מסכה לחות באופן קבוע וכן שימוש במים טרמליים.

כלל 7 – איפור היפואלרגני

כדי למנוע את סיכוי לאלרגיות הנובעות משימוש במוצרים שאינם מתאימים לעורך, מומלץ לבחור איפור היפואלרגני שפותח במיוחד כדי לענות על הצרכים של כל סוגי העור, אפילו עור רגיש במיוחד.

כלל 8 – קרם הגנה מהשמש

לא משנה אם חורף, קיץ סתיו או אביב – חשוב לשים קרם הגנה. אחת ההשמעות המזיקות של השמש היא האצת הזדקנות העור.

כלל 9 – ההשלכות של מתח חיצוני

זיהום, עשן, מתח … כל הגורמים האלה יש השפעות מזיקות על העור. מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח כדי להגן על העור מפני הלחצים יומיים לפני שיוצאים מהבית ולנקות את העור ביסודיות לקראת השינה.

כלל 10 – לא להזניח את השפתיים

ברגע שיש צורך, השתמשו בקרם משקם לשפתיים. אל תהססו להשתמש בקרם באזור הרגיש הזה לעיתים קרובות ובהתאם לצורך.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*