בית המשפט גזר: גינזבורסקי ישלם 300,000 ש״ח

בית המשפט גזר: גינזבורסקי ישלם 300,000 ש״ח

מכה קשה לפעיל החברתי סער גינזבורסקי שנתבע ע״י ממ״ק ראש העיר גבי כנפו על הוצאת דיבה. כזכור תקף גינזבורסקי את כנפו ברשתות החברתיות תוך האשמתו בשחיתות בכל הקשור לבניה במע״ר דרום. במשפט שארך יותר משנה ניתנה היום הכרעה ובה כאמור נגזר על גינזבורסקי לשלם 300,000 ש״ח + הוצאות משפט.

גינזבורסקי מתכוון לערער על ההחלטה הקשה מבחינתו ומפוסט שכתב בפייסבוק הצהיר שהוא לא מתחרט לרגע ועדיין חושב בדיוק את אותו דבר ולא חוזר בו.

כנפו לא יכל לבקש מתנה טובה מזו בטיימינג מושלם, ישורת אחרונה לבחירות. כנפו שהיה משוכנע בזכייתו מיומו הראשון המשפט נראה מסופק במיוחד.

כך כתב גינזבורסקי בפייסבוק מיד עם קבלת החלטת בית המשפט:

"היי חברים, רציתי רק לעדכן שקיבלתי היום פסק דין ממש רע בתיק הגדול עם גבי כנפו המחייב אותי לשלם 300,000 ש״ח + הוצאות. יש לי לומר כמה דברים על זה:

1. לא מצטער לשניה ולא חוזר בי משום דבר שעשיתי. טענתי ואמשיך לטעון שמע״ר דרום הוא פרויקט נורא ואיום לעיר ומי שיהיה חתום עליו יישאר זכור לדראון עולם כחתום על אחד הדברים שהרסו את העיר שלנו. הקרב שלי אף פעם לא היה ישירות נגד גבי באופן אישי אלא נגד כל הפוליטיקאים שהובילו את הפרויקט הזה ואין שמח ממני שהפרויקט עדיין תקוע בזכות אנשים טובים אחרים שהמשיכו את הקרב הזה.

2. זה רק כסף וכל עוד יש לנו בריאות, משפחה ושמחת חיים, כל השאר זה שטויות. מה שכן, אצרף עם הכסף שלל של ברכות לאן אני מייחל שהכסף ילך ומקווה שזה יתפוס כמו שאר הברכות שלי בשנים האחרונות.

3. כמובן שנגיש ערעור. למרות הכל לא מאבד את האמונה שלי במערכת המשפט שלנו ואין לנו בית משפט אחר גם כשהשופטים שלנו טועים טעויות מרות לפעמים. 

4. הבן שלי שלח לי הודעה עכשיו: ״יהיה טוב אבא! הטובים תמיד מנצחים בסוף!״, אני גאה בילדים שגידלתי יותר מהכל, ברור לי שהפסיקה הזו פוגעת בהם ובאיכות החיים שלהם יותר מהכל אבל אמשיך לחנך אותם שיפעלו בדיוק כמוני במקרים דומים, יהיה המחיר אשר יהיה.
שיהיה אחלה סופ״שׁ!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*