בית הדין לעבודה הורה למנהלי העבודה בנמל לחזור לעבודה מלאה

בית הדין לעבודה הורה למנהלי העבודה בנמל לחזור לעבודה מלאה

בית הדין לעבודה בב״ש הורה למנהלי העבודה ועובדי התפעול בנמל אשדוד לחזור לעבודה מלאה ולפעול בהתאם להוראות ההנהלה. ביה״ד קבע כי הצעדים הארגוניים ננקטו שלא כדין.

הרכב בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע, בראשות השופט יוחנן כהן, קיבל את עמדת הנהלת נמל אשדוד וקבע כי על מנהלי העבודה בסקטור התפעול, ועובדי התפעול והציוד המכאני לשוב באופן מיידי לעבודה, להופיע להדרכות המקצועיות במסגרת עבודתם ולכבד את הסכמי העבודה החתומים.
בהחלטתו כתב השופט כהן כי השביתה בה פתחו העובדים אתמול היא ״דרך פעולה כוחנית ולא מידתית״. עוד קבע בית הדין האזורי לעבודה כי ״הצעדים הארגוניים נעשו שלא כדין״.

בית הדין אף קיבל את עמדת הנהלת הנמל, שיוצג על ידי עו״ד יעקב מלישקביץ, וכתב בהחלטתו כי ״הנמל הדגיש כי העיצומים אינם נוגעים רק לנושא ההדרכות ובכך הוא צודק, ולכן במסגרת הסעד הזמני, מעבר לכך שעל העובדים להתייצב לכל פעילות ההדרכה וההכשרה בהתאם להוראות ההנהלה, עליהם לבצע את עבודתם ברציפים״.

מחברת נמל אשדוד נמסר כי ״לאור ההחלטה החד-משמעית של בית הדין על העובדים לשוב באופן מיידי לעבודתם על מנת שהנמל יחזור לתפקוד מלא ויוכל לגשר על הפערים והפיגור בעבודה שהתרחש מאז שעות אחה״צ אתמול״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*