ביוטי בוקס – כל מה שרצית לדעת

ביוטי בוקס – כל מה שרצית לדעת

מתי עשית בשביל עצמך משהו בפעם האחרונה? קצב החיים המהיר לעתים לא מאפשר לעצור, לפנק את עצמך ולחזור בחזרה אל השיגרה. כולם מסביב מפרגנים בלי סוף על מידת ההשקעה שלך בחיי המשפחה הקרובה והמורחבת, ההשקעה הרבה שלך בלימודים ובעבודה, ובאותה הנשימה גם אומרים לך שאת צריכה לעשות בשביל עצמך קצת יותר.

ביוטי בוקס – על מה בדיוק מדובר?

לשמחתך, תוכלי להשקיע בעצמך וגם להפתיע את עצמך, מבלי לעשות יותר מדי. הביוטי בוקס של "גלאם גורו" מפנקת אותך בכל פעם מחדש. מארז ביוטי בוקס של "גלאם גורו" מאגד בתוכו מגוון מוצרי יופי – החל מאיפור ועד בשמים, הנארזים במארז חגיגי ומהודר ונשלחים עד אליך. החברה מתחייבת לשלוח לך מוצרים איכותיים של המותגים המובילים, אך על מנת לשמור על אפקט ההפתעה, אינך יודעת אילו מוצרים תקבלי במארזים השונים.

כך, מבלי שתכננת או שמת לב, את מתפנקת במשלוח המגיע עד אליך עם מגוון מוצרים שהתכלית הברורה שלהם היא לפנק אותך ורק אותך. קופסאות היופי מגיעות בגדלים משתנים, כאשר ככל שהמארז גדול יותר, כך הוא מכיל מספר מוצרים רב יותר. על מנת למקד אותך ככל הניתן ועדיין לא לחשוף את המוצרים שאת עתידה לקבל, תוכלי לקרוא מפרט של הגדלים של המוצרים שאת עתידה לקבל, לצד האיזור בגוף אליהם הם מיועדים.

להתפנק עם המותגים המובילים

"גלאם גורו" גאים להיות חוד החנית של מארזי היופי, ולשלוח אליך בכל פעם מחדש מארזים מפנקים שלא יוריד לך חיוך מהפנים. המטרה הברורה היא להעניק לך מניפה רחבה של מוצרים של המותגים המובילים בארץ ובעולם ולחשוף אותך לאפשרויות פינוק בלתי נגמרות. חלק מהמותגים איתם אנו עובדים: אהבה, בלו-ברי, שאנל, קרולניה הררה, קרליין, קלווין קליין, בולגרי, דיור, דונה קארן, אסתי לאודר, הרמס ועוד רבים וטובים.

עלות מפתיעה!

מחיר המארז שאת משלמת אינו חופף את העלות המקורית של המוצרים. המשמעות היא שאת חוסכת כסף רב ויכולה להתנסות במגוון מוצרים במחירים מפתיעים. המארזים מגיעים עם דוגמיות, הפתעות שונות, מוצרים בגודל מלא ומוצרים בגדלים קטנים יותר. כל המותגים המובילים באריזה אחת!

המתנה המושלמת

מעבר לכך שאת חייבת לעצמך את הפינוק בדמות מארזי היופי, הרי שמדובר על מתנה מושלמת שתוכלי להעניק! מה שמשותף לכל הנשים הוא האהבה שלהן לטיפוח, ריחות נעימים והמון פינוק. עם הביוטי בוקס של "גלאם גורו", את יכולה להעניק לחברות הקרובות ולמשפחה האהובה, את כל מה שהן אוהבות במארז אחד!

כמה פעמים התלבטת מה להעניק כמתנה? כעת, את יכולה להשאיר את ההתלבטויות בצד, ופשוט לבחור במארז אחד המכיל בתוכו הרבה מעבר למתנה אחת! מגוון מוצרים, מחירים נוחים, מותגים מובילים וכייף גדול המגולם בתוך מארז היופי. הבטיחי לעצמך ולקרובות לך את הפינוק המושלם עם אפקט ההפתעה המהנה. תתחדשי!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*