בחמישי, אבן פינה לכיכר שולחן עגול

בחמישי, אבן פינה לכיכר שולחן עגול

סביום חמישי הקרוב בנוכחות ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, ממלא מקומו עו״ד גבי כנפו, מכובדים נוספים וכ-60 אורחים מעשרות מדינות בעולם יחנוך ארגון שולחן עגול האשדודי את טקס אבן הפינה של הכיכר.

את חזות הכיכר יחשפו חברי הארגון במהלך הטקס המרגש שיתן את יריית הפתיחה לאירוע החגיגות ה-40 של שולחן עגול ישראל, סופ״ש שלם במהלכו יכירו חברי השולחן מהעולם את העיר אשדוד ואת ארץ ישראל.

האירוע שמאורגן ע״י הנציג האשדודי בשולחן עגול ישראל דוד קקון יחד עם שותפו לארגון ב-8 השנים האחרונות איתי אלט הוא אירוע השיא של שולחן עגול ישראל ונחשב לאחד מהאירועים המוכרים והמובילים בעולם.

השנה, מתקיים האירוע לראשונה באשדוד הרבה בזכות המחווה של עיריית אשדוד לארגון והנצחת כיכר על שמו, זה היה הטריגר להעברת האירוע כולו מירושלים לאשדוד.

כיכר שולחן עגול – פינת בני ברית – תל חי

הכיכר ע״ש שולחן עגול תהיה הראשונה מסוגה בעולם ותהפוך כבר בחמישי הקרוב לאתר תיירותי מועדף ב-60 המדינות בהם פועל הארגון.

החבורה משולחן עגול צפויה לבקר בירושלים, מצדה, ים המלח, נצרת, טבריה, כפר נחום, ועוד… את החגיגות הליליות יחגגו באשדוד עם מסיבות סגורות שאורגנו ע״י הצוות האשדודי.

שולחן עגול פועל בעיר אשדוד משנת 2006, 2 שולחנות עגולים פועלים גם בחיפה וגם בתל אביב. שלושת השולחנות מסונפים לשולחן עגול ישראל המסונף לשולחן עגול העולמי (ROUND TABLE INTERNATIONAL).

חברי שולחן עגול אשדוד פועלים למען נוער בסיכון ונוער במצוקה באשדוד, חברים בו: דוד קקון (יו״ר), איציק סבאג, יניב אסולין, דניאל חוטובלי, אבי רוקח, אורן איטח, ערן אוואט ושניר אסולין.

צילום: מייק אדרי

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*