בחירת מוצרי פרסום בתקופת הקורונה

בחירת מוצרי פרסום בתקופת הקורונה

מי שחשב שהקורונה איתנו לזמן קצר, כבר מזמן רואה שהיא לא עוזבת כל כך מהר. תקופת הקורונה משפיעה בצורה מאוד מורגשת על המון עסקים, המון עצמאים והרבה מאוד חברות. אחד הקשיים עבור עסקים נובע מכך שהלקוחות נמצאים בבית, בגלל ההגבלות, הם פחות חשופים לחלונות הראווה, לוחות מודעות ולפעמים גם מאבדים את החשק לקנות. באמצעות בחירת מוצרי פרסום שמתאימים לתקופת הקורונה, תוכלו לשפר מאוד את מחזור המכירות ולפנות ללקוחות קיימים או חדשים, בצורה חיובית, אישית, מזמינה ומועילה.

מוצרי פרסום עם הרגשה ביתית ומחבקת

בתקופת הקורונה, הרבה אנשים מרגישים חסרי מצב רוח, אפשר לומר קצת שפופים. אם אתם רוצים לגעת בהם בצורה טובה ונעימה, אתם צריכים לבחור מוצרי פרסום שנותנים הרגשה ביתית ומחבקת. לדוגמא, הדפסה על כוסות מאפשרת לכם לפנק את הלקוחות עם כוסות יפות לשתייה חמה או קרה. כוס ממותגת אפשר להעביר ללקוח ביחד עם משלוח ארוחה מהמסעדה, אפשר לצרף אותה למשלוח של מכשירי כתיבה או למסור לו אותה, כשהוא מגיע אליכם לקבל שירות או מוצר כזה או אחר. מוצרי פרסום נוספים שיכולים להעניק הרגשה ביתית ומחבקת שמתאימה לזמן הנוכחי: צעיפים ממותגים, נעלי בית חמות ממותגות.

מוצרי פרסום לשימוש במטבח

בתקופת הקורונה, אנשים נמצאים הרבה יותר במטבח. גם אנשים שקודם לכן לא כל כך בישלו, מחפשים מתכונים וקונים כלי מטבח כאלה או אחרים. לכן, מוצרי פרסום בתקופת הקורונה בהחלט יכולים להשתלב עם הטרנד הזה. לצורך כך, יתאים לפרסם בעזרת למשל קרש חיתוך ממותג, סירים או מחבתות ממותגות, כלי תבלינים עם מיתוג ואפילו מוצרי חשמל למטבח, עם מיתוג מלבב (שיצורפו כשי ללקוחות שמזמינים מוצר יוקרתי ובעל ערך גבוה).

משהו מתוק להמתת מצב הרוח

מוצרי פרסום שמתאימים באופן מיוחד לתקופת הקורונה לא חייבים להיות מאוד יקרים, על מנת ליצור אפקט חזק, מרגש ויעיל. אם אתם רוצים לדוגמא להפעיל את בלוטות הרגש ולגרום לאנשים להכיר אתכם או לזכור את החברה שלכם, תוכלו פשוט להיעזר במשהו טעים. חברות מיתוג מובילות מציעות מגוון של שוקולדים או ממתקים ממותגים. כשמישהו מקבל ממתק טעים ומתוק, מצב הרוח שלו מיד עולה. הוא מקשר אתכם, אתם העסק שלכם ואת הקשר אתכם, לטעם המתוק שמזכיר חיבוק חם. בתקופה זו, לאף אחד לא מזיק משהו מתוק כך שהערך הפרסומי משמעותי – זה פשוט עובד.

רוצים להשיג אפקט פרסומי, קידום מכירות או עידוד רכישות באמצעות מיתוג מוצרים איכותי? לרשותכם באתר פרומו טים מוצרי פרסום אין ספור אפשרויות, פתרונות לכל תקציב, תקופה וצורך.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*