בחירת האדריכל המתאים עבורכם

בחירת האדריכל המתאים עבורכם

הן במקרה של תכנון ובניית בית פרטי והן במקרה של הקמת משרדים, חללי עבודה או כל סוג אחר של מבנה, בחירת אדריכל מתאים ו"נכון" עבור הפרויקט היא בחירה חשובה מאין כמוה. למעשה, בחירה של אדריכל או משרד אדריכלים מתאימים באמת יכולה לעשות את כל ההבדל בין פרויקט מוצלח לבין מפח נפש שיישאר איתנו לאורך שנים קדימה ויעלה לנו הרבה יותר כסף בסופו של דבר. למה חשוב לשים לב ועל מה כדאי להקפיד בעת בחירת האדריכל המתאים ביותר עבור הפרויקט הספציפי שלכם?

משרד אדריכלים בעל התמחות בתחום הרלבנטי עבור הפרויקט שלכם

אחד הדברים הראשונים שנרצה לחפש כמובן הוא משרד אדריכלים (או אדריכל ספציפי) המגיעים מהתחום הרלבנטי עבור הפרויקט שלנו. במידה ואנחנו מעוניינים להקים בית משרדים ירוק וידידותי לסביבה, כדאי לחפש אחר משרד אדריכלים שכבר עשה כמה עבודות כאלו בעבר הקרוב יחסית. במידה ואנחנו מעוניינים בהקמת מרכז מבקרים אטרקטיבי עבור העסק, כדאי לבחון משרדי אדריכלים שכבר תכננו והקימו כמה מרכזי מבקרים (וכאלו  מוצלחים!…), וכן הלאה.

התמחות ספציפית בתחומים הרלבנטיים לפרויקט שאתם מנסים לקדם ולתמונה שאתם רואים אל מול רוחכם היא חשובה מאין כמוה, אולי יותר מכל אלמנט אחר, שכן אדריכל או משרד שמתמחים בדיוק במה שאתם מחפשים כבר יתאימו לכם ולפרויקט שלכם באינספור אספקטים שונים, כך שהרבה מההתאמה כבר נעשית מראש.

עיצוב משרדים וחללי עבודה על פי סוג החברה וצרכיה הייחודיים

כאשר מדובר בתכנון, עיצוב והקמה של משרדים ו/או חללי עבודה עבור בית עסק או חברה מסוימת, כדאי לערוך מחקר ולחפש משרדים של חברות אחרות בתחום בו פועלת החברה שלכם, ולמצוא את משרד האדריכלים שעיצב ותכנן עבורם את המשרד.

קיים כמובן הבדל מהותי בין משרדים של חברות היי טק וסטארטאפים למיניהם לבין משרדים של חברות ביו טק, למשל (הכוללות גם מעבדות וכו'), או משרדים של חברות פיננסיות או חברות מעולם המשפטים וכו'. כל תחום פעילות והמאפיינים הייחודיים לו הרלבנטיים מבחינת תכנון המשרד האולטימטיבי.

בעוד משרדי אדריכלים מסוימים מתמחים רק בסוג או סגנון אחד של עיצוב, אחרים מתמחים בסגנונות שלמים ומציעים מגוון סגנונות עיצוב שונים, עבור חברות ממגוון תחומים וענפי פעילות שונים. משרד אדריכלים בעל ניסיון מסוים בעיצוב, תכנון והקמה של משרדים עבור חברות העוסקות בתחום פעילות דומה לזה שלכם, צריך להיות מועמד מוביל בחיפוש שלכם

עיצוב פנים ותכנון המודעים לסביבה

תכנון ובנייה ירוקה, תוך התחשבות בשיקולים סביבתיים מרכזיים שונים, הפכו כבר מזמן מטרנד לצורת העיצוב של העתיד, לנחלת לחלקו של כל מי שמעוניין לעצב ולהשאיר עולם טוב ונעים יותר עבור הדורות הבאים.

זה כאמור בא לכדי ביטוי מהותי, ממשי וניכר גם בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים, וצריך לשחק חלק גם בחיפוש שלכם אחר האדריכל או משרד האדריכלים בידיהם תפקידו את הפרויקט שלכם. משרד אדריכלים אשר אינו מראה שום מודעות סביבתית, אינו מתייחס לסוגיה חשובה זו באף אחת מהעבודות הקודמות שהוא עשה ומציג בפניכם ואינו יודע כל כך על מה אתם מדברים כשאתם מעלים את הנושא הסביבתי ואת נושא האינטראקציה בין המבנה המיועד לבין הסביבה בה הוא שוכן, הוא משרד אדריכלים מיושן עימו עדיף שלא לעבוד.

כיום, חשיבה ירוקה וידידותית לסביבה היא צו השעה והדבר הנכון לעשות, ומרבית העולם הנאור הולך בעקבות כך. על ידי כך שתמצאו משרד אדריכלים המעניק את תשומת הלב והמשקל הראוי לסוגיה חשובה זו, תוכלו גם אתם להיות שקטים, סמוכים ובטוחים כי אתם עושים צעדים משמעותיים לקראת בית/בניין/בית משרדים/חלל עבודה או כל מבנה אחר שלא יהיה, אשר יהיו ידידותיים לסביבה במובנים רבים ושונים.

צילום: shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*