בחוץ סוער-בפנים חם ולוהט: מחר באולם הקריה מכבי אשדוד מול האלופה מירושלים

בחוץ סוער-בפנים חם ולוהט: מחר באולם הקריה מכבי אשדוד מול האלופה מירושלים

בסיבוב הקודם כשמכבי אשדוד\באר טוביה גברה על הפועל ירושלים, האלופה למי ששכח, במשחק החוץ ב"ארנה", זה היה נראה נס. אחר מחר (20:20) הדולפינים של בראד גרינברג יודעים שניצחון על האדומים מהבירה הוא בהחלט דבר שאפשר לעשות, ולמעם האמת, אשדוד מגיעה להתמודדות די פייבוריטית.

לאחר שישה ניצחונות בכל המפעלים (4 בליגה ושניים בגביע), אולם "הקריה" צפוי להיות מחר מלא, כשהקהל הצהוב בתקווה שייתן את הטון כמו שרק הוא יודע, ובתקווה ששירת ה"נה נה נה" המפורסמת עם השחקנים תחזור על עצמה גם בתום 40 הדקות.

מבחינה מקצועית. אשדוד שהשוותה את מאזן הניצחונות שלה לזה של ההפסדים בשבוע שעבר (7-7) תמשיך לשחק עם שלושה זרים לאחר שדיוויד לאורי עדיין לא כשיר למשחק, אך ביינתן מצב שהח'ברה הישראלים הצעירים והרעבים ימשיכו לתת את הטון, גרינברג לא אמור להיות יותר מדי מודאג.

דולפינים-פנימי

בצד האדום, ירושלים שמגיעה מהמקום השלישי בטבלה, הפסידה בשבת שעברה להפועל תל אביב במשחק בית, לאחר שהובילה ביתרון דו-ספרתי ברבע האחרון.

ירושלים תגיע ללא אחד הברומטרים שלה בשנה וחצי האחרונות, הסנטר ריצ'ארד האוול, וללא הסנטר אלן אומיץ' ששוחרר לפני שבועיים, כשמי שמובילים אותה בשבועות האחרונים הם ג'רום דייסון, ליאור אליהו ורונלד רוברטס המצוין.
ניצחון של אשוד דמחר יכול עוד להקפיץ אותה גם למקום החמישי או הרביעי, מקום ממנו בהחלט אפשר לחשוב על יחסי מיקום לפלייאוף בתום העונה.

 

Webp.net-gifmaker (1)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*