בואו לחגוג את סוכות בתל אביב

בואו לחגוג את סוכות בתל אביב

חג הסוכות מביא עמו חופשה ארוכה לכל המשפחה והזדמנות לבלות ולחגוג ביחד זמן איכות, רגע לפני פרוץ הסתיו. בתל אביב מכינים שלל הפתעות למשפחות מסובב תל אביב לרוכבי אופניים ולכל מי שרוצה לצפות במרוץ על גלגלים, דרך הופעות וסדנאות בסוכה ענקית בנמל ועד הפסטיבל האגדי למדע בדיוני, הכרות עם העבר של תל אביב והצגות חינמיות במתחם התחנה. חפשו מלון בעיר ותיהנו מחופשת סוכות בלתי נשכחת.

החגיגה מתחילה במלון
אם אתם רוצים ליהנות מהמיטב שיש לתל אביב להציע לכם, הבטיחו לעצמכם מקום מראש במלון מצוין למשפחות בתל אביב. מלון עם סוויטות וחדרים נעימים המתאימים למשפחה הפונים לכחול של הים התיכון, ארוחת בור עשירה במיקום מנצח – ליד הטיילת התוססת, קרוב לכל האטרקציות השוות של העיר. צאו מהסוכה – כנסו למלון ומשם – צאו לבלות!

שמח בסוכה הגדולה
נמל תל אביב הוא בין מתחמי הבילוי והפנאי האהובים בעיר – דק עץ הנמתח מול קו המים, מסעדות טובות ובתי קפה טרנדיים. המתחם מציג בחג הסוכות סוכה ענקית בשיתוף בית תפילה ישראלי. הסוכה תתפרש על פני 800 מ"ר ותארח מופעי סטנד אפ משעשעים, ערב שירי נעמי שמר שיגרום לכם לשיר בקול את השירים המוכרים והאהובים, קבלות חג מוזיקליות וקצביות, ריקודי עם משותפים להורים וילדים שאוהבים לפזז תחת הסכך, יוגה ועוד פעילויות מדליקות. הכניסה חופשית החל מערב חג סוכות 23.9 בשעה 16:00 ועד 1.10 מוצאי שמחת תורה בין השעות 10:00-23:00 , רחבת ארגז החול, דק הצפוני של הנמל.

מסיירים ומספרים
בחווה בתל אביב, פינת החמד הירוקה של העיר הגדולה, מציעים לכם בחג סיור במסיק זיתים אמתי, להתחבר לטבע בלב העיר. משפחות מוזמנות למסוק את הזיתים, לחרוץ אותם בעזרת כלים על מנת להוציא את המרירות, להכניס לצנצנת לכבישה ביתית, לבקר בסוכה היפה ולשחק עם ארבעת המינים ואפילו ליצור קישוטים לסוכה מחומרים טבעיים. מתי זה קורה? שלישי- שבת, 25-29 בספטמבר בשעות 10:00-12:00.

המציאות עולה על הדמיון
אחד הפסטיבלים המפורסמים של חג הסוכות בתל אביב הוא פסטיבל אייקון. הפסטיבל למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. הפסטיבל מציע כמדי שנה תוכנית עשירה של אירועים שונים בתחומי הטלוויזיה, הקולנוע, הקומיקס ועוד כמו משל – הרצאות, הקרנות, חידונים, סדנאות, תחרויות ומופעי בידור ועוד. השנה בין 25-27 בספטמבר, בחול המועד הסוכות, סינמטק תל אביב.

אירוע האופניים הגדול בישראל
חובבי הדיווש והגלגלים, זה בשבילכם! סובב טורקי ישראל, שנחשב לאירוע האופניים הגדול במדינה, יתקיים בתל אביב ב-28.9. תוכלו לרכב על אופניים או על רולר בליידס וליהנות מהפנינג שוקק ומושקע. אל תשכחו להירשם מראש כדי לקבל ערכה מיוחדת הנכללת בתשלום של ההרשמה. לא רוכבים או מחליקים? תוכלו לעודד ולצפות במרוץ.

עוצרים ליהנות בתחנה
מתחם התחנה הנוסטלגי המשקיף לעבר הים ונהנה מתפאורה ציורית אף הוא ייקח חלק בפעילויות של חג הסוכות. היכונו לתחם לגו ענק, ג'ימבורי לקטנטנים, משחקי שולחן, תחנות מיני גולף והצגות ילדים בכל יום בשעות 11:00, 12:30. בין היתר, הקרקס האפריקאי, מופע קסום בשם תלתלית וזוגו וגם הגיבורים הירוקים. 25-27.9. שימו לב שהכניסה להצגות חופשית, אך סדנאות יצירה, איפור, קעקועים וכדומה – בתשלום.

מתחברים לעבר ולחג במתחם ביאליק
מתחם ביאליק מתעורר לתחייה בחג הסוכות בדרך חדשה ושונה בכיכובן של דמויות שעיצבו את העיר העברית. שלל סדנאות משחק ויצירה ברוח של חג הסוכות ועוד הפתעות לכל המשפחה. בין התאריכים 25-29.9 בין השעות 10:00-14:00. בית ביאליק ברחוב ביאליק 22, תל -אביב.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*