בדרך לבוטיק שמלות הכלה? קחי איתך את הטיפים הבאים

בדרך לבוטיק שמלות הכלה? קחי איתך את הטיפים הבאים

אז סביר מאד להניח שאת מוצפת מהתרגשות, וכי גם את לא מאמינה שהרגע הגדול הגיע: את הולכת לבחור שמלת כלה. לא משנה אם את כלה לחוצה, רגועה או כזו שמעולם לא חלמה להיות כלה – הרי שזהו רגע מרגש שקורה פעם אחת בחיים. אז אולי יש לך ניסיון בשופינג מוצלח ורכישת פריטי לבוש, אך באשר לשמלת הכלה? את עומדת למדוד, לבחון ולרכוש אותה בפעם הראשונה.

מלבד התרגשות גדולה בלב ודמעות של שמחה, קחי איתך לדרך עוד 5 טיפים מוצלחים במיוחד לבוטיק השמלות:

1.מלווה אחת לגמרי מספיקה

מעצבות המציעות לכלות שמלות כלה, מודעות היטב לעובדה כי המון בנות אוהבות ומעדיפות להגיע עם צוות של יועצות לבוטיק. במהרה, אותן כלות עתידיות מגלות כי הן עשו טעות, וכי הן היו יכולות להסתפק במלווה אחת בלבד. למרות הרצון שלך להיות עטופה בכל החברות הטובות בצעד המרגש, זיכרי כי ככל שיותר בנות ילוו אותך, כך גם תצטרכי להתחשב ביותר דעות. התוצאה המון פעמים היא בלבול גדול שירחיק אותך מהדגם שאת באמת רוצה ללבוש. ההמלצה אליך? מלווה אחת, לרוב אמא, בהחלט תספיק.

2.לצד קולקציה חדשה, כדאי לבדוק גם דגמים קודמים

השנה אמנם 2019, אך אין זה אומר שהשמלה שלך צריכה להגיע דווקא מקולקציה זו. בכל עונה מחדש מצטרפים דגמים נוספים, אך יכול להיות שהדגם המתאים לך ביותר – זה שחלמת עליו, נמצא בכלל בקולקציה של לפני שנתיים. הגיעי עם ראש כמה שיותר פתוח – רק את תוכלי להרוויח מזה. בשונה מקולקציות של פריטי לבוש שונים המעוצבות בעיקר על ידי צבעים מסוימים, שמלות הכלה הן בצבע הלבן, מה שגורם לכך שבכל מקרה לא יהיו פערים גדולים מדי בין קולקציה לקולקציה.

3.אהבת שמלה מסוימת? הצטלמי איתה

הכלה שמשתקפת בפניך מול המראה ככל הנראה תרגש אותך מאד כשהשמלה שתלבשי תהיה השמלה הנכונה. עם זאת, כדאי מאד שלא תבחרי את השמלה אך ורק על פי ההתרשמות מהמראה, אלא גם על פי התרשמות מתמונות. כידוע, אירוע החתונה הוא אירוע מצולם, כך שכדאי שהשמלה תהיה גם פוטוגנית. לעתים, תגלי כי ישנם פערים בין נראות השמלה במראה ובין הנראות שלה בתמונות – כך שעל מנת למזער הפתעות לא נעימות, יהיה כדאי שתדעי במדויק באיזו שמלה את בוחרת.

4.בקשי מחיר על שמלה אחת ועל שתי שמלות

לשמלה אחת יש מחיר מסוים ולשתי שמלות יש מחיר לגמרי אחר. כיום, מרבית הכלות בוחרות לאירוע החתונה שלהן 2 שמלות שונות – שמלה לשלב קבלת הפנים והחופה ועוד שמלה לרחבת הריקודים. מדובר על סטנדרט שמרבית הכלות נצמדות אליו. אם גם את מעוניינת ב-2 שמלות לאירוע, דעי כי צפויה לך הטבה כספית מסוימת. כדאי לברר מראש אם ישנו דיל עבור שתי שמלות שונות, זאת על מנת ליצור התאמה לתקציב העומד לרשותך.

5.מתחתנת בצהריים? בואי אל הבוטיק בשעות אור

וטיפ חשוב מאד: אם את מתחנת באירוע ערב, בואי אל בוטיק השמלות בערב. את מתחנת בחתונת צהריים ביום שישי? כדאי שתגיעי למדוד שמלות בשעות הבוקר. באופן זה, את יכולה לקבל את התמונה הבהירה ביותר באשר לדרך בה השמלה יושבת עליך. תאורת יום או ערב משפיעה מאד על נראות השמלה, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*