בגלל זכות קדימה: חתך את צמיגי הרכב

בגלל זכות קדימה: חתך את צמיגי הרכב

לפני כעשרה ימים הוגשה תלונה במשטרת שדרות של מרחב לכיש שעניינה גרימת נזק לרכב במזיד. אדם שהגיע למרכז קניות בשעות היום ניגש לרכבו בחניית המקום וזיהה כי שני הגלגלים הקדמיים של הרכב הפרטי שלו מפונצ׳רים ועליהם חיתוך שנעשה באמצעות כלי חד.

בעקבות התלונה הגיעו חוקרי משטרת שדרות לזירה. חוקרי המשטרה החלו באיסוף ראיות ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. ״ערכנו בדיקה באמצעות מצלמות אבטחה שהיו במקום וזיהינו אדם אשר מבצע את המעשה במזיד. הבנו כי מדובר באדם שהגיע למקום לבצע קניות, ובהמשך התברר כי שילם באשראי על קניותיו. באמצעות פעולות חקירה ובין היתר בירור בחברת האשראי, התחקו אחר זהותו של החשוד במעשה- בן 41 תושב העיר אשקלון.

 zmig2

אמש הובא החשוד לחקירה במשטרת שדרות. בחקירתו הודה במיוחס לו והתברר כי חתך את 2 הצמיגים הקדמיים של הרכב באמצעות סכין בזדון. כאשר נשאל מדוע עשה זאת, אמר לחוקרי המשטרה: ״ עשיתי את זה מכיוון שהתעצבנתי על בעל הרכב שלא נתן לי זכות קדימה זמן קצר לפני שחנה״. בסיום חקירתו שוחרר החשוד בתנאים מגבילים. בהמשך צפוייה המשטרה להגיש נגדו כתב אישום בגין גרימת חבלה במזיד לרכב ואחזקת סכין.

מפקד משטרת שדרות סנ״צ אפי שיימן ציין כי מדובר במעשה בריונות שאין לו מקום בעבור שום תואנה. ״מדובר בהתנהגות עבריינית לכל דבר ועניין. התנהגות החשוד באירוע הינה פלילית ונבעה בעיקר מיצר נקם. אנו נמצה עמו את החקירה ובהמשך הוא צפוי לעמוד לדין בגין מעשיו״, הוסיף סנ״צ שיימן. 

here

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*