בא לחדש לכם את הבית

בא לחדש לכם את הבית

מושיק גלאמין מגיש כבר שנים תכנית עיצוב בתים פופולארית בישראל, עכשיו הוא מגיע לאשדוד להרצאה חווייתית ומרתקת הנוגעת לעיצוב רגשי.

הקריירה של מנחה הטלוויזיה והיוצר מושיק גלאמין, מעצב הום סטיילינג מוביל בישראל עברה כמה וכמה גלגולים :הוא החל את דרכו כחבר בלהקת הנוער 'השכנים של צ'יץ", שגילתה לעולם את הבסטי שלו, יעל בר זוהר, יהודה לוי ונועה תשבי. בהמשך הנחה בתוכנית הנוער 'אקזיט', שיחק והשתתף בסדרות טלוויזיה שונות, עד שהצליח לחבר בין האהבה שלו ליצירה ועיצוב ובין המסך.מושיק מנחה מזה שש עונות את התוכנית המצליחה ״בא לחדש לכם״ שהיא המקבילה של התוכנית האמריקאית המצליחה ״אקסטרים מייק אובר״, ובדומה לה, מושיק וצוות מומחים, מגיעים לדירות של משפחות ישראליות, מעצבים ומחדשים את הדירה והרהיטים בעזרת עבודה עצמית ורעיונות מקוריים. בעקבות אהבתו ותשוקתו לתחום העיצוב והאסתטיקה, יצר מושיק את המוצר אינסטבלוק, מיזם שהושק על ידו ביחד עם אחותו מיכל גלאמין מתוך תפיסת עולם אקולוגית המעדיפה שימוש בחומרים ובפריטים קיימים ולעצבם מחדש. 'אינסטבלוק' מאפשר להדפיס תמונות אישיות על בלוקים מעץ וחומרים מיוחדים נוספים, שאפשר להניח או לתלות בבית. התמונות מודפסות בעזרת מדפסת בעלת טכניקה ייחודית, כאשר הבלוק מוכן במקום ובתוך דקות ספורות. "אנחנו חיים בעידן בו אנשים לא מדפיסים תמונות בכלל, אבל ביום מצטלמות פי שניים תמונות יותר ממה שצולמו בעשור האחרון", הוא מספר, "התמונות היחידות היום שתראי בבית בישראל הן על מגנטים מאירועים. אנחנו מביאים משהו מוחשי וחי שאי אפשר אפילו להדפיס שניים ממנו כי הטקסטורה של החומר מעניקה לו חיים חדשים”.

כרגע משודרת  העונה השביעית של התכנית שבמסגרתה הוא מגיע לבתים ומשדרג להם את אחד החדרים בבית. כך גם התגבשה אצל גלאמין ההבנה בנוגע לעיצובים בבתים ישראלים. "גיליתי שאנשים מאוד אוהבים להכניס טרנדים הביתה, אבל הרבה פעמים זה פשוט נראה אותו דבר. תחשבי למשל על שלטים כאלו שאנשים תולים בבית. כולם אותו דבר. אני כל יום רואה לפחות שלושה בתים של לקוחות והדברים חוזרים על עצמם”. ויש לו גם כמה עצה שימושית מנחה: "אני בעיקר נוהג להשתמש בפריטים קיימים ולעצבם מחדש, בהתאם לצרכים הקיימים. אני מעדיף זאת מאשר לרכוש פריטים חדשים, ראשית, ממניעים אקולוגיים, שנית, ממניעים כלכליים, אך לא מעט ממניעים עיצוביים ואותנטיים. מאחר ובית זה אוסף של בחירות. כל בחירה מתוך רגש, משהו שמשמח אותך, מרגש ונוגע, היא בחירה טובה. ברוב המקרים, כשמדובר בעיצוב, אני גם מציע להכניס דברים שאתם אוהבים. אנשים שיש להם דברים רגשיים בבית, יאהבו יותר להיות בבית."

מושיק גלאמין מגיע למרכז קהילתי 'טנה' (רובע ה') להרצאה חווייתית ומרתקת על בתים ואנשים ומקומנו בבית. ההרצאה נוגעת במגוון נושאים בתחום הלבשת הבית. עיצוב אינטואיטיבי. יצירת סביבה מחודשת. פתרונות גדולים באמצעים פשוטים. הסתכלות מחודשת, אישית ואינטואיטיבית על הקיים. צורות/חללים/צבעים/הרמוניה. טיפים וטריקים. ארגון ואחסון עם סגנון ושימושים חוזרים.

יום רביעי 17.10.18  |  שעה 20:30  |  מרכז קהילתי ע"ש 'טנה, שלום שבזי 3, אשדוד  |  מחיר: 20 ₪ בלבד כחלק ממיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי'  |  למידע והזמנות:08-8555478.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*