א.מ.צ שמש מסבירים: החלפת תשתיות ביוב – במי נעזרים ומה התהליך?

א.מ.צ שמש מסבירים: החלפת תשתיות ביוב – במי נעזרים ומה התהליך?

כחלק בלתי נפרד מאחזקת מבנים, דירות ובתים, במקרים רבים אתם גם תמצאו את עצמכם מתמודדים עם סתימות בביוב, נזילות מים, ולפעמים גם בצורך להחליף תשתיות ביוב שלמות. א.מ.צ שמש מסבירים – במי נעזרים, ומה כולל התהליך של החלפות תשתית ביוב, תיקוני נזילות וסתימות וכו'?

כנראה שלכל אחד מאיתנו כבר יצא להתמודד בעבר עם נזילות מים, סתימות בביוב, ולפעמים אפילו גם בהחלפה שלמה של תשתיות ביוב. במקרים רבים, תהיינה באפשרותכם להסתייע בשרברב מומלץ לפי גוגל, אבל במקרים אחרים אתם כבר תצטרכו את הסיוע של קבלן ביוב מוסמך. בואו נדבר למשל על המקרה של החלפת תשתית ביוב, או תיקונים בתשתיות ביוב בעקבות צמיחת שורשים של עצים.

עבודות ביוב שמצריכות את הימצאותו של קבלן בשטח

נתקלתם במושג "קטילת שורשים"? לא פעם, עצים מצמיחים שורשים מאוד עיקשים אשר חודרים לצינורות הביוב. אם אתם צריכים את השירות של קטילת שורשים, אתם צריכים למעשה אינסטלטור ברוב המקרים. אם אותו שרברב מדופלם הצליח לקטול את השורשים באופן שהם לא יחזרו לצמוח שנית, הצליח לכם.

אבל, במקרים מסוימים, השורשים גורמים לנזק כה גדול, עד שאתם תצטרכו להחליף את תשתיות הביוב. במקרים אלו, אתם תסתייעו בשירות של קבלני ביוב מוסמכים, כדוגמת חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ – קבלן ביוב מוסמך ועבודות תשתית ועפר.

בדיקת הסמכות של קבלנים – מדוע כל כך חשוב?

שימו לב, בכל מקרה שבו אתם צריכים את השירות של אנשי מקצוע בתחומים אלו של עבודות ביוב ועפר, תמיד אתם חייבים לבדוק כי אותם אנשי מקצוע אכן מוסמכים. אנחנו מזכירים לכם, כשאתם חותמים על חוזה עבודה אל מול קבלן או איש מקצוע, אתם חותמים על כך שווידאתם הסמכות נדרשות לביצוע העבודה מצד אותו איש מקצוע.

בסופו של דבר, החוק אמנם מחייב את אנשי המקצוע לקבל הסמכות, אבל החוק גם מחייב אתכם לבדוק את ההסמכות האלו. במקרה שלא תבדקו ויהיה חלילה צורך להפעיל את הביטוח בעקבות נזק או אסון, אתם עשויים לשאת בתוצאות וגם אותו קבלן, או איש מקצוע.

סיוע מקצועי של אמצ שמש ונכון יוביל לחיסכון בעלויות

חשוב לדעת, ב-2020 כבר אין צורך למהר לפרק תשתיות ביוב, מכיוון שניתן להבין מה מקור הבעיה עוד לפני שחופרים באדמה ומפרקים את התשתיות השונות. לרוב, קבלני ביוב מוסמכים ישתמשו בכל מיני אמצעים טכנולוגיים, כולל למשל מצלמות אשר ניתן בעזרתם לצלם את התשתית מתחת לאדמה ולהבין מה מקור הבעיה. זאת, לפני כל פירוק או חפירה, שעשויות להיות אפילו מיותרות לפעמים. כמו שאנחנו רואים, באופן הזה, שכירת אנשי המקצוע הנכונים יכולה גם להוביל לחיסכון בעלויות במקרים מסוימים. בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*