אתרי בניה אינה זירת פיגוע

אתרי בניה אינה זירת פיגוע

החל מתחילת 2019, מצאו את מותם כ-17 עובדים מענף הבנייה בישראל, לאור מחדלים שהיו קיימים באתרים בהם עבדו. הנתון החמור הזה אמור להדליק אור אדום בעיני כל איש ובאשדוד נענו למשרד העבודה וערכו מבצע באתרי בניה, על מנת לוודא עמידה בתנאי היתר הבניה ובכללי הבטיחות.

השיטור העירוני ערך אתמול (10.06.19) מבצע בטיחות במס׳ אתרי בנייה בעיר אשדוד. המבצע אותו מוביל ענף הבטיחות במשרד העבודה, התקיים בשיתוף ובשילוב של אגף הפיקוח על הבנייה מטעם עיריית אשדוד, הפיקוח והשיטור העירוני, במהלכו נחשפו שורה של מחדלים ועבירות בטיחות במס׳ אתרי בנייה בעיר. "מתוך 15 אתרי בנייה שנבדקו, הוצא סגירה לכ-11 אתרי בנייה ולגן ילדים (סה״כ 12 אתרים)" אומרים בשיטור העירוני ומדגישים כי לאור מצב הבטיחות בחלק מהאתרים, ייערכו בתקופה הקרובה בירורים ושימועים בציר המקצועי של ענף הבטיחות, למנהלי העבודה שבשטחי האתרים שבאחריותם נמצאו הליקויים.

אגב, העבודות באתרים אלה יוכלו להתחדש לאחר השלמת הליקויים כפי שנמסרו בצו הסגירה.

בשיטור העירוני, כמו גם במוסדות העיר הרלוונטיים, מבטיחים כי פעילות אכיפה לצמצום תופעות הפוגעות באיכות חיים בכלל וכנגד ליקויי בטיחות באתרי בנייה בפרט, תימשכנה כל עוד יהיה בזה צורך והכל מתוך כוונה לשמור על ביטחון הציבור בדגש על חיי אדם.

יישר כוח לפקחי ושוטרי היחידה על פעילות ערכית וחשובה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*