אתם לא תאמינו, אבל זו המתנה האולטימטיבית ליום האהבה

אתם לא תאמינו, אבל זו המתנה האולטימטיבית ליום האהבה

כן, אנחנו אחת המדינות הקטנות בעולם, אבל אנחנו כל כך הרבה יותר גדולים מזה. מילא הייטק, טפטפות ופרסי נובל, אבל אתם קולטים שאנחנו היחידים שחוגגים את האהבה, לא פעם אחת אלא פעמיים בשנה? פעם אחת ביום האהבה הבינלאומי (Valentine's day) שחל ב-14 לפברואר, ופעם שנייה ביום האהבה היהודי שחל בט"ו באב. זה לא אומר שאנחנו צריכים לקנות שתי מתנות בכל שנה, אבל זה כן אומר שיש לנו שתי הזדמנויות בשנה, וזה יהיה מאוד חכם מבחינתנו לנצל לפחות הזדמנות אחת מבין השתיים.

אני אוהב אותך, אני אוהבת אותך – ככה פשוט

מתנה ליום האהבה, הם אמרו לכם, צריכה להיות מיוחדת בדיוק כמו האהבה שלכם. כגודל המתנה, הם אמרו, גודל האהבה, והם גם לא שכחו לנעוץ בכם את המשפט האלמותי 'לאדם יקר קונים מתנה יקרה'. אז הם אמרו, אבל האמת היא שמתנות ליום האהבה לא אמורות להוכיח שום דבר מאלה. זה אולי לא רומנטי לומר את זה אבל למעשה, ככל שתקדישו יותר זמן, מאמץ, מחשבה וכסף במתנה שלכם ליום האהבה, כך סביר יותר שתתעייפו מהמנהג הנפלא הזה, ובשנה הבאה כבר תשכחו ממנו או תוותרו עליו לחלוטין (ושם כבר באמת יתחילו הצרות שלכם).

מתנות ליום האהבה צריכות לספר סיפור אחד בלבד – הן צריכות לספר לאהובים שלכם שאתם אוהבים אותם… זהו. זה הכל. נכון שאתם אוהבים אותם בכל יום בשנה ונכון שאתם אוהבים אותם גם כשאתם כועסים, אבל יום האהבה מעניק לכם את ההזדמנות החד פעמית הזאת להתעלות לרגע מעל שגרת היומיום ופשוט לומר לאהובים שלכם 'אני אוהב אותך', 'אני אוהבת אותך'.

אז מה קונים ליום האהבה?

אז עכשיו הגענו לפרקטיקה, ובפרקטיקה אתם חייבים להפתיע אותה עם איזו טיסה רומנטית בשמי ישראל, להזמין אותו לארוחה במסעדת יוקרה, להמם אותו עם עיסוי זוגי או להמיס אותה עם יום כיף בפריז. למתנות החווייתיות הללו יש מקום של כבוד ברשימת המתנות ליום האהבה ואתם בהחלט רוצים להעניק אותן מעת לעת על פי היכולת שלכם, אבל תזכרו שבפרקטיקה גם ממתינים לכם שני ימי אהבה בשנה, שנה אחרי שנה, וזה חוץ מימי הולדת, ימי נישואים ומתנות פיוס למיניהן.

זה אומר שאתם רוצים לשמור על זה מאוד פשוט, מאוד אדום, מאוד אוהב וכן… גם מאוד זול. באתר המתנות של קיפי תוכלו למצוא כנראה את האוסף המזוקק ביותר של מתנות ליום האהבה, אוסף שלא משנה איזו מתנה מתוכו תבחרו, זו תהיה בדיוק המתנה שהאהובים שלכם ישמחו לקבל ביום המיוחד הזה – ברכת אהבה חרוטה על עץ, מסגרת של אהבה עם תמונת אוהבים, כרטיסי ברכה מרגשים, ספלים של אהבה, דובי אדום לבן ענק ומחבק, כריות של אהבה, נרות של אהבה ואפילו אביזרים של אהבה לזוג הסקסי.

עכשיו כשהבנתם את זה, אתם יכולים גם להבין שלא צריך יותר ממתנת אהבה קטנה אחת או שתיים כדי להעיף את המתנה שלכם לגבהים חדשים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*