אתי אנקרי מגיעה לאשדוד – לנשים בלבד

אתי אנקרי מגיעה לאשדוד – לנשים בלבד

המופע הרביעי בסדרת המופעים "מוזיקה בקלנג" בניהולו המוזיקלי ובהפקתו של היוצר המקומי שלום תשובה מזמנת לאשדוד את מופעה המסקרן של אתי אנקרי. אתי אנקרי במופע  לנשים לרגל יציאת האלבום החדש: חמש שנים מאלבומה האחרון "הניגון שלך", חוזרת אתי אנקרי באלבום חדש – " יא אמנא" , האלבום התוניסאי.  אתי אנקרי היא חוליה בשרשרת נשים תוניסאיות שרות. זה התחיל אצל הסבתא מַמַה זֵהְיְרַה שהשפיעה על כל המשפחה. אתי דיברה בערבית והסבתא שרה, והמשיך גם אצל אמה של אתי. זיכרונותיה מצלילי הילדות קיבלו משמעות עבורה והיא החלה לחקור את המורשת המוזיקלית שלה.

חמש שנים של עבודה , מסעות , בירורים , שעות רבות של הקלטות , חיפוש אחר האישי והכללי  שבדרך החזרה לשורשים, כל אלה  הניבו לבסוף  אלבום מופלא,  המשלב את הניגון והמקצב התוניסאי המסורתי יחד  עם הסולם  המערבי-מודרני.

במופע  תבצע אתי מספר שירים מהאלבום (מתוכו כבר מושמעים ברדיו " ברוך הבא בשבת", ו" שרח בת אשר").

נראה כי שירה זו היא המשך תור הזהב של האישה העברייה, שירה מיוחדת העוברת מאם לבת מזה מאות בשנים.

ובנוסף תבצע אתי שירים נבחרים משאר האלבומים החל מהקבוצת האלבומים שמתחילת הדרך    ( רואה לך , קראתי לי אסתר ועוד )  והלאה גם מ- שירי ריה"ל והניגון שלך. בית אריה קלנג, רח' יאיר 2,אשדוד. יום רביעי, 18.10.17,בשעה 21:00 מכירה מוקדמת: 60 ₪. מכירה ביום האירוע 70 ₪  לפרטים: 08-9221883

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*