אשדוד נשארת אדישה… כ-200 איש הגיעו להפגנה

אשדוד נשארת אדישה… כ-200 איש הגיעו להפגנה

מארגני ההפגנה ציפו ליותר, אין ספק, כ-200 איש בלבד הגיעו להפגנה ה״גדולה״ נגד פרוייקט Reway שהחל לפני כשבוע. התקווה לחולל שינוי דרך הרשתות החברתיות כפי שקרה וקורה במקומות אחרים על פני הגלובוס מדגישה שוב את האדישות האשדודית ואת ההבדלים הגדולים בין ממלכת הפייסבוק לממלכת האמת. אשדוד מוכיחה שוב שהאדישות היא המחאה הפופולארית ביותר, כך בבחירות, כך בהפגנות וכך בכל מה שקשור בלהצביע ברגליים בנושאים חברתיים.

ההפגנה שכצפוי לבשה תוך 5 דקות ציוויון פוליטי כשראשי האופוזיציה השתלטו על המיקרופון והחלו לגנות את המיזם ואת ההערכות. דובר על תביעה ייצוגית שרוצים להגיש קבוצת תושבים, דובר על החתמת 100,000 איש על עצומה ודובר על הפגנת המשך שעתידה לכלול 50,000 איש. אלו היו הצעדים והמסקנות הפרקטיות. מעבר לזה כינה ד״ר אלי לחמני חבר מועצת העיר את יחיאל לסרי ״דיקטטור שמנסה לחנך את התושבים״, ומיד גלשו לעניינים אחרים כגון התחרדות העיר ועוד…

afga1 afga2

הלן גלבר הזהירה מעוד פרויקט שירד לטמיון, כפי שקרה למיזם הפרדת הפסולת בעלות של למעלה מ-70 מיליון שקלים שהוביל לסרי: "החלטת ראש העיריה פוגעת בפרנסת מאות בעלי עסקים ומשבשת את חיי רבבות רבות של תושבים, בעיר שמעולם לא סבלה פקקים ברחובותיה. הפרויקט הראוותני הזה ייזכר כקמפיין הבחירות היקר ביותר שראש עירייה עשה למען עצמו. זאת על חשבון הזמן של תושבי העיר, איכות חייהם ופרנסתם. עדיף שיעצור את הפרויקט הבזבזני וחסר תוחלת זה, בטרם יידרש לתת תשובות לוועדת חקירה", אמרה גלבר.

afga7

הלן גלבר הוסיפה ואמרה כי בישיבת המליאה הדחופה שתפעל לכינוסה, היא תתבע לדון בחלופות יעילות ליישום תכניות התחבורה הירוקה באשדוד, שלא על גבם של התושבים. "צורכי התושבים ולא גחמותיו של לסרי, הם לב המאבק הציבורי הזה", אמרה חברת המועצה הלן גלבר.

elen

אין ספק שהיום באופן רשמי החלה מערכת הבחירות של 2018, שנתיים לפני מתחילים לסמן מחנות ולהמיר תומכים. אך טבעי שמתנגדי ראש העיר והשלטון הנוכחי ינצלו עד תום את המערכה שהובאה להם כמתנת שמיים. על ראש העיר יהיה להוכיח לתושבים ויותר מכך לשכנע את התושבים שהסיוט היומי שהם עוברים יהיה שווה להם בסופו של תהליך. קל זה לא יהיה אך היות והסרט ייחתך כחצי שנה לפני הבחירות והזיכרון האשדודי מוכח כלא קיים נראה שעיקר דאגתו של ראש העיר תהיה להשתפר משמעותית בהנגשת המידע ושיווק הפרוייקט ולתת לשעון לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב… לתקתק.

 

צילום: לירון מולדובן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*