אשדוד מתפרקת בראשון

אשדוד מתפרקת בראשון

אחרי 2 מצחונות מרשימים היה נראה כי גם הערב בבית מכבי זה הולך להיות אפשרי, האוהדים הגיעו, האווירה באוויר היא אווירת נס והכל היה מוכן לנס חנוכה בו המכבים הצהובים יזכו בניצחון שלישי רצוף וידביקו את התוצאות המפתיעות של יריבתה מהתחתית, נהריה.

אז זהו שזה לא קרה, ולא רק שלא קרה מה שקרה זו התוצאה ההפוכה ממה שהיתה צריכה אשדוד, תבוסה. קשה להבין מה הביא ליכולת הכל כך פושרת, לא שראשון קבוצה לא ראויה לניצחון אך ללא ספק הבדלי הרמות בין 2 הקבוצות לא מצדיק 21 הפרש. אשדוד כלל לא הגיע לבית מכבי ולאוהדים הצהובים היה מגיע יותרהרבה יותר. החל מהרבע השלישי היה ברור שאשדוד לא תחזור, החניכים של ליובין חיכו לשריקת הסיום והרבע הרביעי היה רק לפרוטוקול.

עבור אשדוד הניצחון של נהריה מול הפועל תל אביב הוא לא בגדר בשורה, בשבועות הקרובות תהיה חייבת אשדוד לנצח במשחקיה ולחכות להפסדים של מתחריה לתחתית, באשדוד ישתדלו לשחזר את היכולת של השבועיים האחרונים, טרום המשחק בבית מכבי וכולנו תקווה כי מדובר במעידה מקרית.

בראשון הבא, אשדוד תארח בביתה את הכתומים של נס ציונה, משחק לא פשוט אך בהחלט לא בלתי אפשרי. ליובין יהיה חייס להכניס לשחקניו מוטיבציה של מלחמת להיות או לחדול, אשדוד חייבת לשנות אווירה ולעבור למוד של מלחמה.

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*