אשדוד – מעצמת מים

אשדוד – מעצמת מים

רגע לפני חג החנוכה התקיימה בבריכת חרצית אליפות אשדוד בשחיה. מי שלא בעניין חושב שמדובר באירוע שולי עם כמה עשרות משתתפים אך מסתבר שיש מעצמה מימית שחושלשת על מאות הורים וילדים שחיים סביב ענפי השחיה השונים בעיר: שחיה, כדור מים ושחיה אמנותית.

נתון נוסף מעניין הוא שדרך הבריכה במתנ״ס חרצית השיגה אשדוד את הישגיה הגדולים ביותר וספק אם בשנים הקרובות ענף ספורט אחר יצליח לשחזר הישג דומה, מדובר בשני נציגים אולימפיים בני העיר אשדוד: ורד בורוכובסקי ויעקב תומרקין.

sw7

קבוצת השחייה האמנותית

sw3

ניסים דוק, סמנכ״ל רשות הספורט העירונית מעניק מדליות לזוכות

על כל המפעל הזה מנצח איש אחד, שרחוק מלומר את המילה האחרונה, אחד האנשים שמדבר מעט ומחזיק פנקס קבלות עבה במיוחד, שמו, ולדימיר סופר. סופר אחראי על כל שלושת ענפי ספורט המים וכבר יש לו שמות לאולימפיאדה הבאה, אשדודים כמובן.

sw2

בני חזקיה, סמנכ״ל רשות הספורט העירונית מעניק מדליות לזוכות

sw6

שמעון כנפו, מנהל הבריכה מעניק מדליות לזוכות

הפקקים ברובע ח׳ לא קשורים לפרוייקט התחבורה הירוקה ואם לא מצאם חניה ברדיוס של קילומטר מהבריכה זה לא כי איזור ח׳ הפך בערב אחד לרובע האטרקטיבי בעיר מדובר בתחרות שחייה המביאה את כל מפעל השחיה בערב אחד לאליפות אשדוד, ברגע אחד מבינים באיזו מאסה מדובר, מאות חניכים של מרכזי השחיה של אשדוד, מחולקים לקבוצות גיל בסדר מופתי ומפתיע… ממש מפעל לשחייה.

sw4

מאות משתתפים. מבט על הבריכה

אשדוד שלא הכרנו…

בין תחרות לתחרות נכנסות למים קבוצת השחייה האמנותית לקטע אמנותי, לרגע לובשת בריכת חרצית מימד אולימפי חוויתי ולצלילי המוסיקה מצליחות תריסר בנות מוכשרות לרקוד מעל ומתחת למים.

sw8

ולדימיר סופר, המאסטרו של ספורט המים באשדוד

5 שעות תיקח התחרות, עד שיעלו ויבואו לפודיום זוכים מכל קטגוריית גיל, 3 מצטיינים שאת חלק משמותיהם אולי עוד נזכיר שוב בהקשרים אולימפיים.

את האירוע כיבדו בהענקת מדליות: בני חזקיה, וניסים דוק סמנכ״לי רשות הספורט העירונית – אשדוד ושמעון כנפו מנהל ב״ריכת חרצית״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*