אשדוד לא מצליחה לנצח

אשדוד לא מצליחה לנצח

שבוע נוסף מתווסף לרקורד הלא מחמיא בכלל של מ.ס אשדוד בטבלת חוסר הנצחונות והמספר החדש עומד על 12. כן, 12 משחקים אשדוד לא הצליחה ניצחון ליגה אחד מה שמסביר את מצבה העגום בתחתית בעוד קבוצות כמו עכו מצליחות להתאושש ולנצח. אשדוד רחוקה 3 נקודות מהקו האדום, המקום ממנו יורדים ליגה והיא עם חיסרון ענק ביחס לקבוצות האחרות שלהן אין מלחמה מבית.

הקמפיין המושקע של מ.ס. אשדוד במהלך השבוע גם ברשתות החברתיות וגם מחוצה להן הצליח אמנם להביא קהל, לא כמו שציפו אך קהל אינו משתווה לאוהדים, היה אמנם צבע אבל לא היתה נשמה, זה לוקח זמן, זה דורש התמדה ולשמור על אוהדים זה מקצוע. מקצוע אותו יצטרכו ללמוד מהר מאוד באשדוד אם הם מתכוונים להמשיך ולנהל את המועדון.

ג׳קי בן זקן, האיש אליו הופנו כל הזרקורים הערב זה בעצם הסיפור הגדול, מסיבת העיתונאים שכינס השבוע ליבתה את היצרים בעיר בפעם השניה, הראשונה כשהחליף את התלבושת לאדום עם הכיתוב של הפועל והשניה כשכינה את אוהדי עירוני בריונים ובחלק מההשוואות הצליח להשוות את מובילי המחאה ליגאל עמיר.

ג׳קי, שלראשונה פינה את המעקה שצמוד לחדרי ההלבשה וירד לעם בטריבונה המערבית נשבר במחצית ונטש את העמדה.

אתמול נשבר עוד שיא שבמהלך מחאה מול ביתו נעצר אחד הפעילים המרכזיים של מחנה הכחוליםצהובים דבר שהתסיס את המאבק למצב רתיחה.

הכל התפוצץ ביציעים , 150 אוהדי עירוני אשדוד שהורשו בניגוד לשבוע שעבר להיכנס עם צעיפים צהובים התמקמו צמוד לאוהדי הפועל חיפה ולימדו אותם פרק בעידוד נגד מ.ס אשדוד.

ואם אתם שואלים על המשחק? היה גם כזה דבר, 0:0 וכל מילה מיותרת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*