אשדוד יוזמת – ״שבוע היזמות העולמי״

אשדוד יוזמת – ״שבוע היזמות העולמי״

שבוע היזמות העולמי הינו חלק מפרויקט חוצה יבשות המציין תשע שנים לפעילותו ומטרתו לעודד יזמים צעירים לבחור במסלול היזמות כדרך להתפתחות אישית וחברתית. למעלה מעשרה מיליון איש בכ-170 מדינות נוטלים חלק בשבוע היזמות ומאפשר לילדים ובני הנוער הצעירים להביא לידי ביטוי את כישרונותיהם בחדשנות, דמיון ויצירתיות, להפוך רעיונות למציאות ולהטביע חותם.

בית ספר היובל גאה לספר שגם השנה תלמידיו נטלו חלק בשבוע היזמות העולמי. "למעשה, כבר מתחילת שנת הלימודים הנוכחית, תלמידי שכבה ו' בבית ספר היובל לומדים שיעור בתכנית "יזמות", במהלכו נחשפים הילדים לעולם היזמות, מכירים יוזמות ישראליות ועולמיות, מבינים שכל אחד יכול להיות יזם ובהמשך, יתכננו יוזמה משלהם ויוציאו אותה לפועל" אומרים בבית הספר ומציינים כי במהלך שבוע היזמות, הגיעו לבית הספר יזמים שהרצו בפני התלמידים על היוזמה שלהם ועל הדרך להשגתה. הם תיארו את המסלול שהם עשו משלב הרעיון וגיבושו לכלל תכנית יישומית, ועד לביצוע היוזמה באופן מעשי. גם תלמידי כיתות ו' תרמו את חלקם לבית הספר כאשר הם הרצו בפני תלמידי השכבות השונות על לימודי היזמות ובעיקר פתחו צוהר לעתידם.

התלמידים עצמם נהנו מאוד משיעורי היזמות בכלל ומשבוע היזמות בפרט, והם שמחו לציין זאת בפני הצוות החינוכי של בית הספר. גם מנהלת בית הספר, גב' פנינה ויינשטיין, הצטרפה לקולות השמחה וציטטה מדברים שנשא ריימונד קורצוויל, הממציא וסופר העוסק בטכנולוגיות עתידיות, בוועידת הנשיא 2009: "אנשים צעירים מאוד פיתחו את גוגל ואת פייסבוק ויצרו מהפכות. יש לעודד וללמד ילדים כבר מגיל צעיר תכונות של יזמות. תהליך היזמות ייצור צורך בלימוד נושאים נוספים לצד העיסוק המרכזי. כך ילדים גם ילמדו על תחום שקרוב ללבם וגם ישפיעו על העולם."

כעת נותר לנו להמתין ולראות מי מילדי אשדוד הצעירים יהיה ליזם העתידי אשר ישנה את העולם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*