אשדוד – חושבת הורים

אשדוד – חושבת הורים

ביום רביעי האחרון התקיימה פגישה חשובה במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נשיא המכללה פרופ' אשר טישלר ומנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי. על סדר היום, עמד שיתוף הפעולה בין המכללה למנהל ראשון לציון למרכז להורות משמעותית והעיר אשדוד אשר יחל בשנת הלימודים הבאה, תשע"ח, במסגרתו הלומדים במסלול ההכשרה למנחי הורים במרכז להורות משמעותית, ייהנו מליווי אקדמי של המכללה.

מסלול ההנחיה למנחי קבוצות הורים מספק כלים ומפתח את הכישורים הבינאישיים בהורות ובכלל. התכנית משלבת לימודים תאורטיים עם התנסות בסדנאות ולבוגריה תוענק תעודת מנחה הורים מטעם משרד החינוך, אגף שפ"י.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ציין כי העיר אשדוד פועלת במגוון זירות בחיבור העשייה העירונית לאקדמיה והקשר עם המכללה למנהל שיכלול מחקר בשטח הוא עוד ניתבך בדרך. נשיא המכללה פרופ' אשר טישלר שיבח את הכנס ואת העיר אשדוד על היוזמה הברוכה בשימת ההורות במרכז וציין כי מייחל להתחלת ידידות ופעילות אקדמית עם העיר אשדוד המדהימה שתבוסס גם מחקרית.

הגב' סימונה מורלי מנכ"לית הרשות ציינה כי לאור התמורות הכלכליות והחברתיות, ישנה חשיבות רבה ללימודים ברמה האקדמית, היכולים לתרום רבות למשפחה בפרט ולאוכלוסייה בכללותה כדוגמת מודל של "שילוב השטח עם האקדמיה" ובירכה על שיתוף הפעולה ושילובה של המכללה במודל שמובילה אשדוד. המרכז להורות משמעותית הינו מודל ברמה הארצית ופגישה זו מהווה חותם נוסף לשילוב של אקדמיה ושטח.

שיהיה בהצלחה בדרך החדשה.

 

בתמונה: הגב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות, ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, פרופ' אשר טישלר, נשיא המכללה למנהל, הגב' גילית אבטליון, מנהלת המרכז להורות וד"ר רחל פסטרנק, דיקנית בית הספר למדעי ההתנהגות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*