אשדוד חוזרת לליגה – 88-86 לאשדוד

אשדוד חוזרת לליגה – 88-86 לאשדוד

מכבי SCE אשדוד עשתה את זה מול אילת, במשחק חוץ, לאחר משחק מורט עצבים, ההבדל, טיפת המזל החסרה היתה בצד שלנו. אילת יכולה להרגיש את ההרגשה שאשדוד מכירה כל כך טוב, פספוס משחק בשניות הסיום, להזכירכם 3 מתוך ארבעת המשחקים הקודמים הסתיימו בשניות הסיום, ממש כמו כמו המשחק היום רק שאלת המזל לא שמעה על אשדוד.

טרל האריס, איוואן אסקה, ויהוא אורלנד נתנו את התפוקה שכל כך מצפים מהם, גם זאק רוזן סוף סוף הגיע וכשהוא מגיע זה שווה לפחות 12 נקודות. מי שבטח נושם לרווחה הוא המאמן שכבר לא מעט שערות לבנות יצאו לא בארבעת המשחקים מתחילת הליגה, ייאמר לזכותו שהוא מאוד מאמין בהרכב שלו והשבוע קיבל סוף סוף קבלות.

מכבי SCE אשדוד מנצחת בפעם הראשונה העונה והניצחון, מלבד הנקודות מביא עימו בשורה לביטחון העצמי של השחקנים, בפעם הראשונה הצליחה אשדוד לעבור את המחסום המנטאלי ולהתעלות במצב לחץ ועוד מול קבוצה חזקה כמו אילת שלא לדבר על העובדה שמדובר במשחק חוץ.

בשבוע הבא, לא יכלה הקבוצה לבקש יריב יותר נח מעירוני נהריה, הקבוצה שנועלת את הטבלה, זוהי הזדמנות מצויינת עבור הקבוצה לייצר עוד ניצחון, שני ברצף , אבל, בואו לא ננחס ונקווה כולנו להיכל מלא והצגה צהובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*