אשדוד חוגגת – חג המוזיקה הבינלאומי

אשדוד חוגגת – חג המוזיקה הבינלאומי

עוד מיזם מבית היוצר של החברה העירונית לתרבות הפנאי, שלאחרונה מפתיעה במיזמים מקוריים וחדשים כמוהם לא חוותה העיר. חג המווזיקה הבינלאומי שייערך עוד 3 ימים יפעיל מספר רב של מופעים במוקדים רבים בעיר. על הניהול אמנותי הופקד יניב נחמני, לפניכם טעימה ממגוון המופעים הגדול.

מוזיקה על גלגלים – באוטובוסים ובתחנות ברחבי העיר

  • 07:30- 09:00
  • 12:00-13:30
  • 15:30- 17:00

רועי פדידה הוא Tom Boy Roy, וורה גורנשטיין, היא מוג'דה הכנרת, יפגשו אתכם ואתכן ברחבי העיר באוטובוסים, בתחנות האוטובוסים וסתם על הדרך.

רועי-פדידה

לנשום סאונד Breathe sound  עם ניר טייב

תחנת הרכבת עד הלום, 07:30- 08:30 , 17:30-18:30. מופע מבוסס לופר, שכולו מסע רוחני דרך כלי נשיפה, כלי הקשה ושירה עם שילוב סגנונות מו מן המקורות ומהעולם.

חגי נקש ברובע ד'

מרכז מסחרי רובע ד, 10:30 – מופע יחיד של בלדות רוק ובלוז בליווי גיטרה חשמלית.

DOLEV

מרכז מסחרי רובע א' ליד המזרקה, 11:30 – מופע ג'אז וקומפוזיציות מקוריות במרחב הציבורידניאל אשכנזיבס חשמלית, ליעד סולומוןתופים, דולב נחום סנבירה  סקסופון .

סטקדום בתהלוכה

11:00 השוק ליד חוף לידו, 12:00 מרכז מסחרי רובע ו, 13:00 מרכז מסחרי רובע ב'. סטקדום, להקת הקצב, בתהלוכת כלי הקשה בסגנון קרנבל אפרוברזילאי.

אזור ו' בלוק פארטי

רחבת המרכז המסחרי ברובע ו', ליד קיר הגרפיטי,16:00 – 19:30. אתם מוזמנים לבוא ולקחת חלק במסיבת רחוב עם אחד הדי.ג׳ייז המובילים בסצינת ההיפ הופדי.ג׳יי, בהופעת פריצה של הראפר הידוע ״אורטגה״, לצד אומני ראפ ומוזיקאים מקומייםמפיק אמנותי: דודי שובל

סדנה לבניית כלי נגינה

הצוללת הירוקה שמוזאון אשדוד לאמנות, 16:00פעילות חווייתית וסדנה לבניית כלי נגינה מחומרים בשימוש חוזר.  הכניסה בתשלום. הכניסה בכל שעה עגולה. לפרטים: 08-8545180

 

זמר בודד הוא הלב

מוזיאון אשדוד לאמנות, 19:00. סיור בתערוכה זמר בודד הוא הלב המגוללת את סיפורה של המוזיקה המזרחית בארץ, מקום המדינה ועד לפריצתה לזרם המרכזי של המוזיקה הישראלית בסוף שנות ה-90. *במחיר כניסה למוזיאון טלפון לפרטים: 08-8545180

"בראס אקדמא" ברובע ד',

מרכז מסחרי רובע ד', 17:30, 18:30

ההרכב הייצוגי של קונסרבטוריון "אקדמא" לכלי נשיפה ממתכת במופע מרהיב בהדרכתו ובניצוחו של זוריק אקשטיין.

מיכאל בוקובסקי במופע גיטרה ייחודי

מרכז  מסחרי רובע ד', 18:00. מיכאל בוקובסקי, בן ה– 11, במופע גיטרה קלאסי וייחודי, בו ינגן יצירות של מלחינים אירופאיים ורוסיים. מיכאל הצעיר הספיק לזכות בפרסים רבים בתחרויות מוזיקה בינלאומיות, ולומד כיום בקונסרבטוריון "אקדמא" באשדוד.

לנשום סאונד Breathe sound  עם ניר טייב

תחנת הרכבת עד הלום, 18:30-17:30

מופע מבוסס לופר, שכולו מסע רוחני דרך כלי נשיפה, כלי הקשה ושירה עם שילוב סגנונות מו מן המקורות ומהעולם.

אנדלוש

ברחבה במרכז המסחרי ברובע ב', 18:00. מופע בהשתתפות נגנים מהאנסמבל האנדלוסי הירושלמי "אנדלושס". ההרכב מנגן מוסיקה צפון אפריקאית עממית לצד קטעים מתוך הרפרטואר האנדלוסי הקלאסי, ופועל תחת הדרכתו המוזיקלית של הכנר אלעד לויתמר בלוךשירה, נבו קסטיאלגיטרה,  דריה מוסנזוןפסנתר, עידו צורחליל צד, מתן כספיפרקשן,

יערה-ברבש-מתופפים-ירוקים

מתופפים ירוקים בחוף הים בהובלת יערה ברבש

ליגלבר מסעדה, 18:00 הרכב מתופפים המנגנים על חביות, דליים, פחים, סירים, תיפוף גוף, ביטבוקס ומערכות תופים "משומשבות". מופע במה אנרגטי סחוף ומקפיץ מלא בתיפוף, קצב, הומר ותיאטרליות.

במה פתוחה בכלי זמר

18:00-21:00,כלי זמר, רובע הסיטי

במה פתוחה למוזיקאים ברחבה שליד החנות כלי זמר. נגנים מקצועיים וחובבנים מוזמנים להגיע וליהנות יחדיו מגוון הופעות והתנסויות מוזיקליות. במה פתוחה על טהרת היצירה המקומית.  ניתן להרשם בהודעה פרטית בפייסבוק – shai sol.שי סול

כלי זמר, 18:30

יוצאת הכוכב הבא, זמרתיוצרת שצמחה באשדוד בהופעה עם ההרכב "שי סול" לקראת אלבום בכורה שעתיד לצאת בקרוב.

מנגנים ב-BIG

מתחם BIG, 18:00-20:00 – מנגנים אשדודיים מנגנים ברחבי המתחם.

התזמורת הסימפונית אשדוד עם "שטרודל וינאי"

בפסאז' במרכז המסחרי ברובע א', 19:00. קונצרט קלאסי מתחת לעץ הפיקוס הנוסטלגי בפסאג'. "שטרודל וינאי"- קונצרט שכולו מטעמים מוינה בניהולו המוזיקלי של המאסטרו ואג פפיאן ובניצוחו של ראובן מוזסבתוכנית:

  • מוצארטסימפוניה מס' 40
  • קלמןהפתיחה לאופרטה "ציגויינר ברון"
  • מוצארטדיברטימנטו מס' 3 

אדיר-כוכבי

אדיר כוכבי והשורשים

מתחם  BIG, 19:00

מופע סוחף ועוצמתי של עיבודים קצביים ויוצאי דופן למוזיקה השורשית התימנית, לצד קטעים חדשים בהשפעות שונות מהמוזיקה הלטינית B&R וג׳ז. אדיר כוכביחצוצרה, לחנים, עיבוד והפקה, דור אסרףסקסופון, עופר מזרחיגיטרה, בן דנציגבס, יאיר צבריקולות וכלי, הקשה איתמר אהרוןתופים

תשובה

ChuVa

ליגל, 19:30 – ״ChuVa” במופע המושפע מקצוות שונים שסוקרים כמעט את כל תולדות הרוק, עם המון גיטרות והגשה "נקייה" וכנה של השירים, ללא ניסיון להתחכםהרכב אינדי רוק ישראלי שהוקם על שמו של הסולןשלום תשובה. השירים כולם באנגלית, כמו גם השםאיתמר בן זכאיתופים והפקה, ניסן ונטורהגיטרות, אוהד זנגיבס, שלום תשובהשירה וגיטרות.

חג המוזיקה עם המרחב הפרנקופוני

המשכן לאמניות הבמה, 19:30 לילה של מגוון מופעים מוזיקליים בצרפתית ובעברית.  מופעים: חיים משה, יולי פדלשרוביץ, אורי סולמון, סווינג דה ג'יטאן ויעקב חוטר, ליז ממן.

  • עלות: 70/100
  • טלפון: 08-9568111

אוריינטל-לאב

אוריינטל לאב

מוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן, 20:00. מוזיקה ערבית, טורקית וצוענית בעיבודים חדשים ומרענניםלהקה שמשלבת ישן וחדש, ערבי ומערבי, רוק ודבקה, חאפלה מתוחכמת וקצב ממסטלטוהר שושנה – עוד וגיטרה, איתמר רביבבס, מתן ארבלכלי הקשה, ליאור גרייבסקיסקסופון וקלרינט

  • הכניסה ללא תשלום
  • לפרטים: 08-6224799

נטע-גנון

לילות הוואנה

20:30, מונארט, מרכז תרבות,

מופע שיכניס אתכם לאווירה הלילית של הוואנה (קובה) באמצעות המוזיקה של גדולי המלחינים של מרכז ודרום אמריקה, בתוספת פרשנות ואילתור מודרני של רביעיית נוקטורנו הווירטואוזית המארחת את הזמרת נטע גנון. המופע משלב את הרומנטיות של קטעי הבולרו ממקסיקו וקובה עם המקצבים של אמריקה הלטינית, מעניק להם פרשנות של ג'אז מודרני ואילתור פתוח ומשחזר כך את אווירת הלילה של הוואנה. את התכנית משלימים כמה לחנים מקוריים וכן מספר עיבודי ג'אז לשירים ישראלים במקצבים לטיניים .

  • מחיר: 50 , 40 לגמלאים.
  • טלפון: 08-8545130/1

מאיה אברהם

21:00, בית אריה קלנג, בית האמנים החדשהזמרת המוכרת מ"הפרויקט של עידן רייכל", במופע חדש ואקוסטי בליווי גיטרה ובגמלהמופע מיוחד המחבר אהבה, כאב, תמימות ורוח אופטימית עם פופ ישראלי והשפעות של מוזיקה יםתיכונית ומוזיקת עולםבין השירים אותם תשיר אברהם: מכל האהבות, למה, מנאר למשיטי וכל בוקר.

  • מכירה מוקדמת– 60 . רכישה במקום– 70

 

Reflections במופע "Live Experience"

21:30 ליגל

הרכב טריו מרקיד המשלב מוזיקה אלקטורנית עם כלים אתנים – Live Act.  ערן הולנדרסמפלרים, דיג'רידו וקולות, צביקה דרכמןבס, יניב טייכמןעוד, סאז וגיטרה.

אייל-פרץ

אייל פרץ והגרובבנד במופע "קול הנשמה"

22:00, מסעדת אראמיס. בשם הבמה שלו, "סולמאן" בתרגום פשוט "איש הנשמה" מביא איתו לבמה טונות של ניסיון במה רחב בהופעות בארץ ובחול, גרמניה, רוסיה ועודרואה במוסיקת הנשמה כשליחות ועם תחושותיו יורה ושואג בקול חרוך כ"ממרתף עשן בגורגיה" את השירים של אגדות הזאנר כגון "גיימס בראון",ריי צארלס" , אוטיס רדינג, גו קוקר ועוד.

במופע ישולבו חומרים מקוריים מרגשים באנגלית ובעבריתרונן הארוניאןבס ושירה, ניב חובבסולן להקת שליחי הבלוז בקלידים ושירה, שאול אליהןתופיםנחמיה יפתסקסופונים, גיטרותאיציק פרידמן ושאיין הירש

אסף-איינהורן

אסף איינהורן ודן ברגר

22:30, פאב הזרם

איך מוזיקה מחברת בין אנשים?

אסף איינהורן ודן ברגר, מוזיקאים אשדודיים צעירים, באים לעשות את מה שהם הכי אוהביםמוזיקה ! השניים נפגשו בתקופת עבודתם בחנות מוזיקנסקי בעיר, ומאז הם מופיעים יחד ברחבי הארץ במופעים אקוסטיים וחשמליים

אסף איינהורן גיטרות ושירה, דן ברגרחשמלית ושירה, איתי ורדיבס, מתן אבנרתופים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*