אשדוד הולכת ל- ecommerce

אשדוד הולכת ל- ecommerce

היום תישמע במשכן לאמנויות הבמה קריאת ההשכמה לעיר אשדוד בכל מה שקשור בחזון המסחר האלקטרוני מה שנקרא בשפה המקצועית ecommerce.

אמנם היום מדובר בכנס ארצי מכובד שיביא את מובילי התחום בארץ לדבר על: ״למה דווקא אשדוד?״ אבל על מהלכים גדולים צריך גם במה גדולה להכרזה. ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מחבק את המהלך שיוביל אגף התעשייה ואת זו שיזמה ומובילה את המהלך, סגניתו שרון מרק ויחד הם יוצאים למסע חדשנות משותף שיכול לשנות את תדמיתה של העיר מעיר נמל במובן האפור לעיר גלובלית במובן החדשני.

זה לא יקרה מחר, מי שחשב שעד סוף שבוע רחפנים יחלו להסתובב בעיר ולחלק חבילות כנראה לא סגור על תהליכים, בטח כאלה שמשנים תדמית של עיר.

הצצה לתפאורת הכנס. מתוך החזרה הגנרלית

במקרה הטוב, שאגף התעשייה יעשה את כל הדברים נכון ויקבל גיבוי עירוני מלא מדובר בלפחות שנתיים עד שנראה פה ניצנים אמיתיים של שינוי, ככל הנראה יהיו הרבה שינויים קטנים לעיתים קרובות אך את המהלך הכגדול ניתן יהיה לראות (במקרה הטוב) לפחות בעוד שנתיים.

הכרזות זה דבר נחמד, צבעוני ואחלה מינגלינג, למזלה של מרק לשכתה ומשרדה נמצאים רק קומה אח מעל ההיכל כך שהיא תוכל להגיע חזרה מהר מאוד לשולחן העבודה ולהתחיל לממש את החזון. אין ספק שמגיעה כאן מחמאה גם לראש העיר שמאציל סמכות הובלה על סגנית טריה שככל הנראה הצדיקה את האמון.

אז היום זה קורה, תקיעת השופר 9:00, המשכן לאמנויות הבמה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*