אשדוד הודחה ממפעל הגביע

אשדוד הודחה ממפעל הגביע

מפעל הגביע שהיה אחת המסורות המוצלחות של מכבי אשדוד לאורך השנים מתמסמס העונה בשלביו המוקדמים. אם 4 הפסדים מתוך 5 משחקים לא הספיקו לאשדוד בא המשחק נגד הכתומים מנס ציונה וגנב לאשדוד את הסיכוי להציל את כבודה השנה.

מכבי אשדוד יצאה למשחק חוץ באולם לב המושבה בנס ציונה מול הקבוצה המקומית כשליאור אליהו ולה-דנוטה הנטון חזרו לסגל מה שלא הספיק לצהובים של בראד גרינברג להישאר במפעל.

לאשדוד נותרה רק הליגה וגם שם כאמור מצבה לא מזהיר במיוחד. נס ציונה פתחה טוב את המשחק וירדה בסיומו של הרבע הראשון ביתרון 19-15.
לאחר רבע שני צמוד, המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 33-27 כתום.

אשדוד נראתה רע בפתיחתו של הרבע השלישי, שנגמר בתוצאה 59-50 לנס ציונה אבל היה זה רק הפרומו לרבע הרביעי בו הכתומים ברחו ליתרון דו ספרתי וניצחו בתוצאה 81-69 את מכבי אשדוד.

באשדוד חייבים לעשות בדק בית רציני למרות שעברו רק 5 מחזורים, במחזור תגיע בשיא הפורמה הקבוצה שללא ספק נמצאת במומנטום הכי חזק בליגה, מכבי ת״א, ציפיות גדולות אין ממש לאף אחד אך הפחד המשמעותי הוא מתבוסה כואבת שתקבור את הביטחון העצמי של האשדודים עמוק עמוק באדמה.

לפי העדכונים האחרונים, גם השבוע לא יתייצבו הדולפינים למשחק הבית כמו ליתר המשחקים העונה מה שלא מוסיף לאווירה הכללית בהיכל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*