אשדוד הודחה אחרי 2 הארכות בחצי הגמר

אשדוד הודחה אחרי 2 הארכות בחצי הגמר

קשה יהיה לומר שמכבי אשדוד באר טוביה הגיעה היום למשחק חצי הגמר של ליגת ווינר שיתקיים בבית מכבי בראשון לציון. מלבד המחמאות שמגיעות להפועל באר שבע, העולה החדשה' אשדוד עלתה בהרכב חסר במיוחד ללא פול סטול ומארק טולפסן שלא היו כשירים גם ליס שושי הרכש מקוסובו סיים מוקדם את המשחק עם 5 עבירות מה שהותיר את אשדוד עם אחריות ועומס ענקי על תום מעיין ולנדון מילבורן (34 נק׳) שהצליחו להחזיק את הקבוצה צמוד צמוד לאדומים ואף כפו עליהם 2 הארכות.

באר שבע עלתה עם אחוזים מטורפים מטווח 3 הנקודות לא הצליחה לנצל את פרצת ההרכב החסר מאוד של מכבי אשדוד באר טוביה ולברוח ליתרון שיתן לה שקט נשארה צמודה לאשדוד במשחק של סל לפה וסל לשם.

המאמן בראד גרינברג ועוזרו דני גוט ניסו לעשות קסמים בהרכבים וזה די הצליח עד שאחרי 2 הארכות ומשחק עם עומס מטורף על מובילי הכדור האשדודים אפסו הכוחות של אשדוד והיא נאלצה בציפורניים ובכוחות אחרונים להיכנע לעולה הטריה מהדרום.

מילה טובה ל״דופינים״ של אשדוד שהגיעו בנוכחות מרשימה ונתנו רוח גבית לשחקנים של בראד, מה שסייע מאוד לקבוצה לתפקד בהרכב הכל כך חסר.

אז אחרי שגביע ווינר, עם כל הלקחים שהביא איתו מאחורינו מכבי אשדוד באר טוביה עם הפנים למכבי ת״א, ופתיחת המחזור הראשון של ליגת העל לשנת 2018/9 שיתקיים ב-7/10 בהיכל מנורה מבטחים.

מארק טולפסן עדיין בספק גם למשחק החשוב הזה, פול סטול ככל הנראה יחלים ולא יפספס את ההזדמנות לעלות מול מכבי ת״א.

מכבי אשדוד/באר טוביה: מילבורן 34 (50 דקות, 7-11 לשתיים, 3-7 לשלוש, 11-11 מהקו, 7 ריבאונדים, 5 איבודים), רוזפלט 25 (10-15 מהשדה, 5-9 מהקו, 11 ריבאונדים, 4 הטבעות), פמברטון 14 (3-6 לשלוש ומהקו, 7 אסיסטים), מעיין 13 (3-7 לשלוש, 5 אסיסטים, 9 איבודים), פליישר 4, פלאס 3, שושי 2.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*