אשדודים מבקשים סליחה – שמוליק דואק

אשדודים מבקשים סליחה – שמוליק דואק

את פוסט הסליחה שלי אני רוצה להקדיש לכולנו כחברה. וכחברה יש לנו המון על מה להתנצל !

אבל אני אבחר להתמקד בסליחה אחת חשובה שעלינו לבקש מכל מיני נותני שירותים ועובדי ציבור, שצריכים להתמודד איתנו ועם החוצפה שלנו שלפעמים עוברת כל גבול.

עובדים פשוטים. נציגים של חברות שונות או אפילו מוקדנים שנותנים מענה טלפוני, רובם ככולם משתכרים שכר מינימום, שמשתדלים לעשות את עבודתם נאמנה ולרצות לקוחות שפונים אליהם, אבל פעמים רבות נאלצים לעבור השפלות ע"י לקוחות זועמים שחושבים שהכל מותר להם, ושהפקיד או הנציגה שמולם הם שק האיגרוף שיכול לספוג את כל התסכולים שלהם.

נציגי השירות השונים הם בסה"כ עושי דברם של המנהלים שלהם. הם לא קובעי המדיניות. אבל הם אלה שצריכים לשמש חוצץ בין המנהלים לבין הלקוחות, והם אלה שבדרך כלל ננזפים גם ע"י אלה וגם ע"י אלה.

אז הסליחה שלי היא מכולנו כחברה אליהם. סליחה על שדיברנו אליהם לא יפה, שהשפלנו, העלבנו, צעקנו, התחצפנו, קיללנו. סליחה על שלפעמים גרמנו להם לבכות או לחזור הביתה מותשים ומחוסרי אנרגיות בגלל כל מה שספגו מאיתנו. סליחה על האלימות ועל האיומים שהופנו כלפיהם.

בואו נבטיח לעצמנו שבשנה הזאת נהיה יותר אדיבים. בואו נשתדל לזכור שמדובר בבן אדם עם נשמה ועם רגשות. נחשוב שהנציגה הזאת יכולה בעצם להיות האחות שלנו, הבת שלנו או האחיינית. והכי חשוב שנזכור זה שכל מה שמשיגים בעצבים ובקללות, אפשר להשיג בנועם ועם חיוך. זה תמיד עובד יותר טוב. לכולנו. שנה טובה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*