אקסלרטור – מה כיוונים מציע לכם?

אקסלרטור – מה כיוונים מציע לכם?

מרכז צעירים כיוונים מזמין יזמים צעירים להגיש מיזמים במסגרת תכניות ההאצה (אקסלרטור) – פעילות משותפת לעיריית אשדוד, משרד הכלכלה ומעוף אשדוד. רק עשרה מיזמים יתקבלו לתכנית ויהנו ממסגרת ותנאי עבודה ללא תשלום. ההרשמה עד ה-10.2.19. כיוונים מחכה לכם, נצלו את ההזדמנות.

תוכנית ההאצה TheHive Ashdod תיפתח במרכז הצעירים כיוונים, החל מחודש מרץ למשך חצי שנה, באמצעות גבהים שפתחו כבר 7 מאיצים. התוכנית מיועדת ליזמים בעלי רעיון או מוצר טכנולוגי מכל תחום, ובפרט לאלה המפתחים פתרונות בתחום הערים החכמות. תכנית ההאצה (אקסלרטור) היא המשך לשיתוף פעולה של מרכז כיוונים – עיריית אשדוד, עם משרד הכלכלה ועם מעוף אשדוד, והרישום בשיאו. "המועד האחרון להרשמה ב-10/2/19" אומרים בכיוונים ומציעים למיזמים הצעירים לנצל את ההזדמנות!

אז מי יכול להצטרף?

מיזמים שגייסו פחות מ-100 אלף דולר, בעליהם מעל גיל 18 והם עומדים בתנאים לקבלת שירותים מטעם מעוף – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה. "המועמדים ייבחנו על פי מצוינות והתאמה, לפי הרכב הצוות וכישוריו, חדשנות המיזם, מענה על צורך שוק ורמת הבשלות והסיכוי להגיע ליעד הבא בתום התוכנית" אומרים בכיוונים.

האקסלרטור הוקם במסגרת תוכנית MaofTech של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, והוא אחד מ-20 אקסלרטורים הפועלים ברחבי הארץ. האקסלרטור TheHive Ashdod יופעל באשדוד עבור מרכז הצעירים "כיוונים" ויהיה חלק ממתחם יזמות הפועל במרכז ומהווה מקום מפגש לצעירים המקבלים מענה מקצועי לצורכיהם כחלק מקהילת יזמות מקומית פעילה. האגף לפיתוח תעשייה בעיריית אשדוד ימשיך ללוות את היזמים שיסיימו את התוכנית ולעודד את השתלבותם בתעשייה המקומית.

ההשתתפות בתוכנית ללא תשלום, אך היזמים צריכים להיות מחויבים לה ולקחת חלק בפעילויות שיאורגנו. בנוסף, האקסלרטור לא גובה דמי רישום או השתתפות וכן לא לוקח אקוויטי או מציע השקעה.

המיזמים  שיתקבלו למחזור הקרוב ייהנו מהשירותים הבאים:

  • ייעוץ וליווי של מנטורים, יזמים ומשקיעים.
  • שעות הדרכה אישיות עם מומחים ממגוון תחומים.
  • הרצאות ומפגשים שנועדו לעזור ולקדם את הסטרטאפיסטים.
  • הצטרפות לקהילה בינלאומית פעילה של בוגרי TheHive.
  • גישה למשקיעים ויצירת קשר עם קרנות הון סיכון, שותפים אסטרטגיים ואנג'לים.

בנוסף, המשתתפים יוכלו לעבוד בחלל עבודה משותף במרכז "כיוונים" וצוות האקסלרטור יעמוד לצידם באופן צמוד, עד 3 חודשים לאחר סיום התוכנית, וייתן מענה לצרכים נקודתיים גם אחרי תקופה זו.

שימו לב, ההרשמה פתוחה כעת ותיסגר ביום ראשון, 10 בפברואר. מרכז כיוונים מזמין אתכם לקחת חלק ולהצטרף למאיץ. "מדובר בהתרחבות משמעותית של מרכז כיוונים הפותח את שעריו החל מהשנה ליזמים צעירים ולפיתוח קהילת הסטארט אפ האשדודית. אם יש לך סטארט אפ, זו הזדמנות לקחת אותו קדימה ולהגיש מועמדות למאיץ החדשני באשדוד" אומר מר יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הצעירים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*